دژاگه و شجاعی مرا به حضور در قطر تشویق کردند

طارمی: الغرافه هر تیمی را شکست می‌دهد

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال الغرافه قطر برای حضور در این تیم از بازیکنانی چون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مشورت گرفته است. سایت رسمی سازمان لیگ ستارگان قطر مصاحبه‌ای با مهدی طارمی، بازیکن ایرانی و جدید تیم فوتبال الغرافه انجام داده است که بخش‌هایی از آن در زیر می‌آید:
کد خبر: ۱۱۱۵۶۹۰

به احتمال زیاد اولین بازیام در نبرد بزرگ هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر برابر السد خواهد بود. این موضوع به من انگیزه میدهد. واقعاً اتمسفر و هیجان تیم الغرافه فوقالعاده است.

چیزهای زیادی درباره فوتبال باشگاهی قطر و کیفیت بالای فنی آن شنیدهام. با اشکان دژاگه که در تیم العربی بازی کرده و مسعود شجاعی هم که در الغرافه حضور داشت، صحبت کردم. آنها مرا برای انتقال به فوتبال قطر تشویق کردند. مرتضی پورعلیگنجی، بازیکن تیم السد و سروش رفیعی از تیم الخور نیز نمای روشنی از فوتبال قطر و تیم الغرافه را برای من شرح دادند.

اسنایدر بازیکن فوقالعادهای است که بدون تردید تجربه بزرگی دارد. او در تیمهای آژاکس آمستردام، رئال مادرید، اینتر میلان و... بازی کرده است، سوابق درخشانی با این تیمها دارد و ستاره بوده است. قطعاً حضور اسنایدر در تیم الغرافه و فوتبال قطر بسیار سودمند است.

الغرافه در فوتبال قطر تیم بزرگی است که سوابق درخشانی دارد. این تیم توانایی شکست دادن هر تیمی در قطر را دارد.

به الغرافه پیوستم تا به این تیم برای پیروزی در تمام بازیها کمک کنم. امیدوارم با الغرافه به قهرمانی برسم.

پشت پرده ترانسفر نشدن طارمی به اروپا

باید اول تست میداد!

طارمی زمانی که در پرسپولیس بود، مدام حرف از رفتن میزد. حرف از اروپا رفتن و اینکه میخواهد برای پیشرفت به قاره سبز برود.به همین دلیل هم هست که وقتی او راهی الغرافه شد، علامت تعجب بزرگی بالای سر خیلیها ظاهر شد. او زمانی که محروم بود از تیم براگای پرتغال پیشنهاد داشت. پیشنهاد جدی بود و حتی پرتغالیها 750 هزار یورو به باشگاه پیشنهاد کرده بودند اما یک اتفاق باعث شد طارمی عصبانی شود و به این پیشنهاد «نه» بگوید. ماجرا از این قرار بود که پس از رسیدن این پیشنهاد، مسئولان باشگاه براگا از طارمی درخواست کرده بودند برای حضور در این باشگاه تست پزشکی بدهد. آنها قرار بود ابتدا دو هفته از حضور طارمی در تمرینات تیمشان استفاده کنند و اگر وضعیت فنی و بدنی او مورد تائید کادر فنی بود آن وقت با او قرارداد امضا کنند. همین اتفاق باعث شد طارمی زیر میز بزند و بازی در الغرافه و لیگ ستارگان قطر را به عضویت در تیم چهارم لیگ برتر پرتغال ترجیح بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها