داماد خشمگین که همسرش و مادر او را در خانه روستایی بخش سرفیروزآباده با شلیک گلوله از پای در آورده و گریخته بود، دیروز بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۸۱

به گزارش جامجم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با پلیس کرمانشاه تماس گرفت و از به قتل رسیدن مادر و دختری در یکی از روستاهای بخش سرفیروزآباده خبرداد. با حضور ماموران تیم جنایی پلیس آگاهی استان کرمانشاه در محل، مشخص شد این مادر و دختر با شلیک گلوله از پای درآمدهاند و وسایل خانهشان نیز بههمریخته است و قاتل پیش از حضور پلیس متواری شده است. با گزارش این جنایت به بازپرس جنایی کرمانشاه، اجساد دو قربانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

ماموران برای این که ردی از قاتل فراری بهدست آورند به تحقیق از اهالی روستا پرداختندکه معلوم شد متهم فراری داماد خانواده مقتولان است. او که از چندی پیش همسرش قهر کرده و به خانه مادرش در روستا آمده بود، مدام برای این خانواده ایجاد مزاحمت میکرده است. سرانجام نیز به زور وارد خانه مادرزنش شده و او و همسر خود ر ا به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

همسایهها در تعقیب متهم فراری بودند، اما او با سلاحی که به دست داشته، آنها را به مرگ تهدید کرده و اهالی موفق به تعقیب او نشدهاند.

متهم به قتل 24ساله تحت تعقیب پلیس بود تا این که با گذشت بیش ازیک هفته از این جنایت، سرانجام صبح دیروز ـ سهشنبه ـ آخرین مخفیگاه قاتل مسلح در یکی از استانهای همجوار بهدست آمد و او در آنجا بازداشت شد. در بازرسی از مخفیگاه او دو قبضه سلاح گرم غیرمجاز به همراه مهمات از وی کشف شد.

سردار منوچهر اماناللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در اظهارات اولیه به قتل همسرش و مادر او با شلیک گلوله اعتراف کرد و مدعی شد به انگیزه اختلافهای خانوادگی به این دو جنایت دست زده است.

وی افزود: برای متهم قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها