حسینی با استعداد است اما به رکوردها چیزی نمی‌دهند

استیلی: در محرومیت پرسپولیس، هم طارمی مقصر بود هم باشگاه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است «این که می‌گویند فقط به‌خاطر مهدی طارمی، پرسپولیس محروم شده اصلا درست نیست؛ چرا که در این داستان باشگاه هم مقصر است.»
کد خبر: ۱۱۱۳۴۶۳

حمید استیلی در گفتوگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس، عنوان کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و با توجه به بردهایی که به دست آورده با اختلاف در صدر جدول ردهبندی است. اگر پرسپولیس این روند را همچنان ادامه دهد مطمئنا میتواند با اقتدار قهرمان شود. البته شاید در طول فصل بهخاطر مصدومیت یا محرومیت برخی بازیکنان گاهی تیم با افت هم مواجه شود اما نباید این را فراموش کرد که شاکله اصلی تیم خوب است و برانکو هم توانسته نظم خوبی به شیوه بازی تیمش بدهد.

او در ادامه به شیوه جدایی مهدی طارمی اشاره کرد و گفت: خیلی سخت است که بخواهیم درباره جدایی او اظهار نظر کنیم، به هر حال او هم در شرایطی سخت قرار داشت و برای پیشرفت فوتبالش این گونه تصمیم گرفته است. او زمانی که در پرسپولیس بود ثمرات زیادی برای این تیم داشت. البته این که میگویند فقط به خاطر مهدی طارمی، پرسپولیس محروم شده اصلا درست نیست چرا که من معتقدم در این داستان باشگاه هم مقصر است.

استیلی در بخش دیگری از صحبتهایش درباره رکوردزنی سیدحسین حسینی و همینطور رقابتش با علیرضا بیرانوند هم یادآور شد: حسینی دروازهبان بسیار خوبی است و زمانی که در ملوان هم بود زیرنظر من کار میکرد. او بسیار با استعداد است و مزد زحماتش را میگیرد. مطمئنا در جام جهانی 2018 روسیه هم میتواند به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند اما درباره رکوردها باید این را بگویم که برایم این مساله ارزشی ندارد چرا که من فکر میکنم به رکوردها چیزی نمیدهند، بلکه فقط وقتی تیم نتیجه بگیرد همه تحسین میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها