مردی که بر سر جای فروش موادمخدر در غرب تهران رقیب خود را با ضربه‌های چاقو از پای در آورده بود، بعداز پنج ماه فرار بازداشت شد .
کد خبر: ۱۱۱۲۸۵۹

به گزارش جامجم، ساعت یک بامداد 26 مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مردی 24 ساله به نام مجید در بیمارستان پیامبران در غرب تهران خبرداد. با دستور قضایی تحقیقات آغاز شد. ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی در جریان تحقیقات متوجه شدند مرد جوان در خیابان اشرفیاصفهانی با فردی درگیر شده و با چهارضربه چاقو به قتل رسیده و قاتل فراری است. با تشکیل پرونده قضایی، یکی از برادران مقتول برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شد و به افسر تحقیق گفت: برادرم در شهرستان چهاردانگه بود، فردی تلفنی با او تماس گرفت و به مرگ تهدیدش کرد و بعد تلفن آن دو قطع شد. برادرم خودروی سمند برادر دیگرمان را امانت گرفت و از خانه بیرون رفت. بعد از آن تلفن او پاسخگو نبود تا اینکه شب مردی آن را پاسخ داد و آن وقت از زخمی شدن برادرم با خبر شدیم و به بیمارستان آمدیم اما او فوت کرد.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند مردی جوان با مقتول از قبل بر سر معامله موادمخدر اختلافی با وی داشته و فردی بوده که در تماس تلفنی با مجید، او را به محل قرار کشانده و تلفنی وی را به مرگ تهدید کرده بود. تحقیقات نشان میداد مقتول و قاتل فراری در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند .

همین سرنخ باعث شد ماموران دوباره از برادر مقتول تحقیق کنند که اینبار گفت: دو هفتهای بود که در غرب تهران موادمخدر می فروختیم. آن شب با منوچهر رقیب برادرم روبهرو شدیم او برادرم را با چاقو زخمی کرد و با دوستش فرار کرد. بعد هم با دوستم برادرم را به بیمارستان بردیم که او فوت شد. برای این که کسی متوجه
قاچاقچی بودن ما نشود، وانمود کردیم فردی غریبه او ر ا به بیمارستان آورده است.

پس از گذشت پنج ماه از وقوع این جنایت، روز پنجشنبه مخفیگاه منوچهر در شهر قدس شناسایی شد . ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری او به آنجا رفتند و وی همراه برادر 19 سالهاش و دوست دیگرش در خانه بازداشت شدند.

منوچهر در اظهارات اولیه منکر هرگونه درگیری و حتی آشنایی با مقتول و فعالیت غیرقانونی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر شد، اما سرانجام پس از مواجهه حضوری با برادر مقتول و ارائه مستندات غیرقابل انکار درخصوص فعالیت در زمینه خرید و فروش موادمخدر، به درگیری منجر به جنایت و ارتکاب قتل با انگیزه تصاحب محل خرید و فروش موادمخدر اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمان پرونده با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفتند. همچنین تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر افراد حاضر در درگیری منجر به قتل در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها