بنتلی برای حفظ جایگاه خود در رده خودروهای شاسی‌بلند به فکر طراحی و ساخت یک نسخه پلاگین هیبریدی افتاده است که رونمایی رسمی از آن در نمایشگاه اتومبیل ژنو انجام خواهد شد. به گزارش پرشین خودرو تا قبل از معرفی رسمی لامبورگینی اوروس، بدون شک خودروی شاسی‌بلند بنتلی بنتایگا سریع‌ترین خودروی جهان بوده و صدالبته لوکس‌ترین خودروی شاسی‌بلند جهان است که تاکنون موفق به حفظ ویژگی دوم خود شده، اما این عنوان نیز دوام زیادی نخواهد داشت، زیرا شرکت خودروسازی رولزرویس در حال کار روی محصولی شاسی‌بلند بوده و پیشرفت آن را به مرحله آزمون جاده‌ای رسانده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۴

حال شرکت خودروسازی بنتلی برای این که بتواند همچنان بازار شاسیبلند خود را قوی نگه دارد، به فکر طراحی و ساخت یک نسخه پلاگین هیبریدی افتاده که رونمایی رسمی و ارائه جزئیات فنی آن در اسفند امسال و در نمایشگاه اتومبیل ژنو انجام خواهد شد. این خودروساز بریتانیایی تصمیم دارد برای بهبود شرایط این خودرو در بازار، یک پیشرانه پلاگین هیبریدی نیز به مجموعه سیستمهای محرک این خودرو اضافه کند که همچون پیشرانه هشت سیلندر توربوشارژر، این سیستم محرک پلاگین هیبریدی نیز برگرفته از محصولات پورشه خواهد بود.

به لطف شرکت خودروسازی فولکس واگن، شرکت خودروسازی بنتلی امکان دسترسی به سیستمهای محرک پورشه را پیدا کرده است و حالا در نسخههای پلاگین هیبریدی خود انتظار میرود از سیستم محرک پورشه پانامرا E-Hybrid استفاده کند که باتوجه به ادعای منابع خبری، متشکل از دو موتور الکتریکی قدرتمند و همچنین یک پیشرانه 9/2 لیتری شش سیلندر توربوشارژر خواهد بود که مجموع خروجی قدرت و گشتاور آنان به چیزی حدود 456 اسب بخار و 620 نیوتن متر خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها