بارگاه حافظ؛ شروع تصویربرداری مجموعه «تعطیلات رویایی»

مجموعه نوروزی «تعطیلات رویایی» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی علیرضا امینی با حضور محمدرضا شریفی‌نیا، دکتر محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی و لاله اسکندری در حافظیه شیراز تصویربرداری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۹۱

مجید اوجی، تهیهکننده سریال تعطیلات رویایی که برای نوروز 97 شبکه دو آماده میشود به جامجم گفت: هدف تولید این مجموعه، یک اثر سرگرمکننده و مفرح برای مخاطبان در ایام نوروز است و داستان درباره دو برادر است که با هم تصمیم میگیرند به یک سفر زمینی بروند. آنها ساکن شیراز هستند و سفرشان از این شهر شروع میشود تا به کیش برسند. در مسیر برای آنها اتفاقاتی میافتد که به یک سفر رویایی تبدیل میشود.وی ادامه داد: رحیم، برادر بزرگتر فرهنگی است و این نقش را دکتر محمود عزیزی بازی میکند. رستم، برادر کوچکتر به کار تجارت عرقیات شیراز مشغول است و این نقش به عهده محمدرضا شریفینیاست. گروه در حافظیه مشغول ضبط هستند.

این تهیهکننده با اشاره به اینکه در این مجموعه به زیباییهای ایران هم میپردازند، عنوان کرد: با توجه به اینکه سفر این دو خانواده زمینی است، آنها از شیراز حرکت کرده و به بندرگاه چارک میرسند و بعد راهی کیش میشوند. به همین دلیل در طول مسیر، جذابیتها و زیباییهای بخشی از ایران را به تصویر میکشیم.

اوجی با اشاره به دیگر بازیگران این مجموعه بیان کرد: نقش همسر رحیم را افسر اسدی بازی میکند و نقش دختر و پسرش هم به عهده سولماز آق مقانی و ارسلان قاسمی است. نقش همسر رستم را افسانه بایگان بازی خواهد کرد و نقش دو دختر او را مریم معصومی و خاطره حاتمی به عهده دارند. همچنین نقش داماد خانواده رستم را هم علی اوجی بازی میکند. این دو خانواده در چارک با شخصیتی روبهرو میشوند که نقشش به عهده علی صادقی است. در کیش هم شخصیتهای دیگری داریم که فاطمه هاشمی، ژاله درستکار، مرتضی علیآبادی و مهدی افشار آنها را بازی میکنند. فیلمنامه این مجموعه را گروهی از نویسندگان براساس طرحی از احسان جوانمرد به نگارش درآوردهاند.

عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مهیاد میمی، طراح لباس: فرناز جاودان خرد، مدیر برنامهریزی و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل و عکاس: آرش شاه محمدی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها