«قدس» با تصمیم ترامپ پایتخت اسرائیل نمی‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد، قدس نه‌تنها با تصمیم آمریکا پایتخت اسرائیل نخواهد شد، بلکه با تصمیم مردم فلسطین، پایتخت این کشور باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۲۲

به گزارش ایسنا و به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت، تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل با حضور مردم مجاهد فلسطین که شب و روز فریاد آزادی آن راسر می‌دهند، تحقق نمی‌یابد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود، آمریکایی که به تنهایی بر دنیا سلطه داشت، نتوانست مقاومت فلسطینیان را بشکند و امروز فلسطین در مقابل آمریکا با وجود طرف‌های قوی قدرتمندتر است. وی اضافه کرد، قدس نه‌تنها با تصمیم آمریکا پایتخت اسرائیل نخواهد شد، بلکه با تصمیم مردم فلسطین پایتخت این کشور باقی خواهد ماند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: قدس یک مساله فلسطینی، عربی، مسیحی و اسلامی است و اشتباه است که آن را مسأله فلسطینی یا عربی بدانیم، به همین دلیل است که همه تلاش ما صرف آزادی قدس می‌شود. معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد، حزب‌الله از همان آغاز یک تصمیم قاطع گرفت و آن این است که فلسطین قطب و مرکز است، زیرا حزب‌الله می‌داند با آزادی فلسطین پیروزی محقق می‌شود و هنگامی که اسرائیل و تروریسم تکفیری نابود شوند، لبنان و همه منطقه آزاد می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها