در نخستین رده‌بندی سال 2018 تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان پرسپولیس همچنان رده‌بندی بالاترین تیم در میان تیم‌های ایرانی است. تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ، با پنج پله صعود و 4017 امتیاز در رده یکصد‌ و ‌سی‌ و پنجم دنیا قرار دارند. پس از قرمزپوشان پایتخت، رقیب همشهری آبی‌پوش یعنی استقلال که دو پله صعود داشته، دومین تیم رده‌ بالای ایران محسوب می‌شود. آبی‌پوشان تهران در رده‌بندی جهانی در رده یکصدوهشتادودوم قرار دارند. رده‌بندی دیگر باشگاه‌های ایرانی در رده‌بندی جهانی باشگاه‌ها به شرح زیر است:
کد خبر: ۱۱۰۹۳۳۶

1 ـ‌ پرسپولیس (5 پله صعود ـ یکصد و سی‌ و ‌پنجم جهان)

2 ـ‌ استقلال (2 پله صعود ـ یکصد و هشتاد و دوم جهان)

3 ـ‌ استقلال خوزستان (بدون تغییر ـ سیصد و سی ‌و ‌ششم جهان)

4 ـ‌ ذوب‌آهن (7 پله صعود ـ سیصد و هفتاد و چهارم جهان)

5 ـ‌ تراکتوری‌سازی (24 پله سقوط ـ پانصد و شصت ‌و‌ هفتم جهان)

در رده‌بندی کلی باشگاه‌های فوتبال جهان تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید اول تا سوم هستند و پس از آنها گرمیوی برزیل، منچستریونایتد انگلیس، یوونتوس ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان، ریورپلاته آرژانتین
و فلامنگوی برزیل و منچسترسیتی انگلیس در رده‌های چهارم تا دهم جای گرفته‌اند.

در رده‌بندی برترین مربیان فوتبال باشگاه جهان نیز در میان مربیان شاغل در لیگ ایران، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با چهار پله صعود در رده یکصد و سی‌ و ‌پنجم قرار دارد و پس از او علیرضا منصوریان با یک پله سقوط (دویست و دهم جهان) و سیروس پورموسوی سرمربی فولاد بدون تغییر جایگاه (سیصد ‌و‌ سی ‌و نهم) در رده‌های دوم و سوم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها