مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با بیان اینکه طرح بیابان‌زدایی در 1800 هکتار بیابان‌های البرز انجام شده است، گفت: امید است با اعتبارات تعیین شده تا پایان امسال طرح بیابان‌زدایی در 4 هزار هکتار انجام شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۰۲

به گزارش ایسنا حامد فرضی با اشاره به حضور رئیس سازمان جنگل‌ها در هفته جاری در استان البرز، اظهار داشت: در هفته جاری رئیس سازمان جنگل‌ها، استاندار و نماینده‌های مجلس از طرح‌های بیابانی‌زدایی در استان البرز بازدید می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با بیان اینکه این بازدید از 2 کانون ریزگرد استان البرز در شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد انجام می‌شود، ادامه داد: در 2 سال گذشته طرح بیابان‌زدایی با اعتبار سفر رئیس‌جمهوری به استان البرز، شتاب خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح بیابان‌زدایی گروهی است و دستگاه‌های دیگر هم باید در این امر یاری کنند، بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 800 هکتار طرح بیابان‌زدایی انجام شده است که امید است تا پایان این اعتبارات نزدیک به 4 هزار هکتار بیابان‌زدایی انجام شود.

فرضی اضافه کرد: باید به این امر توجه داشت که در طرح بیابان‌زدایی در استان البرز از ظرفیت قرارگاه خاتم و بخش‌های دیگر هم استفاده شده است.

وی با اشاره به آزادسازی مراتع، عنوان کرد: مراتع در قالب برنامه‌های ممیزی برنامه‌هایی دارد اما باید طرح ممیزی تجدید شود و مکان‌هایی از مراتع که قابلیت واگذاری دارد در چاچوب قانون در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها