اطلاعات فاش شده از زمان معرفی گوشی‌های اندرویدی 2018

سالی مملو از تلفن‌های هوشمند جدید پیش روی ماست و ما به انتظار نسل بعدی پرچمداران نشسته‌ایم تا مشخص شود، موبایل‌های اندرویدی سال 2018 در چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد. به گزارش دیجیاتو، بتازگی فهرستی از زمان معرفی مدل‌های سال آینده مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 در شبکه‌ اجتماعی چینی وِیبو فاش شده است که می‌تواند کاربران را در این زمینه یاری دهد. فهرست لو رفته رسمی نیست،‌ اما با روند عرضه‌ سالانه‌ شرکت‌ها تا حدودی تطابق دارد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۴۸

باید توجه داشت، این فهرست تنها به زمان‌بندی معرفی محصولات می‌پردازد و تاریخ عرضه‌ مدل‌ها در آن وجود ندارد، اما اصولا مدل‌ها چند هفته پس از رونمایی عرضه ‌می‌شوند و فاصله بسیار زیادی میان معرفی و عرضه وجود ندارد.

بر این اساس می‌توان انتظار داشت،‌ نسل بعدی پرچمداران سامسونگ (گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس) به همراه موبایل‌های بعدی ال‌جی شامل جی7 و جی7 پلاس که قرار است،‌ جایگزین برای نسخه‌های ناموفق فعلی باشند، بهمن‌ رونمایی شوند.

بسیاری از برند‌های چینی نیز قصد دارند بهار سال آینده به معرفی محصولات خود بپردازند. شیائومی ممکن است، ماه فروردین از می7 (Mi 7) پرده بردارد و اردیبهشت‌ماه محصول تازه اچ‌تی‌سی یعنی HTC U12 vh را مشاهده کنیم.

همچنین قرار است سونی خرداد‌ سال آینده وان‌پلاس 6 و ZTE Nubia Z18 را به طرفدارانشان معرفی کند. این در حالی است که سونی هم می‌خواهد از اکسپریا XZ Pro-A در همین ماه رونمایی کند.

شهریورماه ممکن است نسل بعدی محبوب‌ترین موبایل‌های سال قبل را ببینم که شامل گلکسی نوت 9، شیائومی Mi Mix3 و ال‌جی V40 می‌شود. گوگل پیکسل XL3 نیز اوایل مهرماه معرفی خواهد شد که رونمایی از ZTE Nubia Z18S، HTC U12+ و اکسپریا XZ2 را در همین ماه به دنبال خواهد داشت.

روند زمان‌های تخمین زده شده برای معرفی موبایل‌های اندرویدی سال 2018 در لیست فاش شده قابل اطمینان به نظر می‌رسد با این حال ممکن است اشتباه بوده، با زمان‌های رسمی هفته‌ها یا ماه‌ها تفاوت داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها