پیکان حساس‌ترین بازی لیگ والیبال دختران را مقابل بهنمیر مازندران برد. میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان می‌گوید دلیل برتری یکطرفه تیمش آنالیز خوب بازی حریف بود. او ادامه می‌دهد: بازیکنان ما حالا یک تیم هستند و همدل شده‌اند. نقاط ضعفی هم باشد پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۳۴

شعبانیان می‌گوید: بعضی مواقع می‌بینید تیم دچار چالش می‌شود. اما ما هم تعویض کردیم و هم با وقت‌های اضافه‌ای که گرفتیم نکات لازم را گوشزد می‌کردیم. از ضعف حریف هم استفاده کردیم و در نهایت پیروز شدیم. شبنم علیخانی و مهسا صابری بویژه صابری عالی بازی کردند اما تیم ما هم خوب دفاع کرد.

فاطمه شعبان‌خمسه، سرمربی بهنمیر اشتباهات فردی بازیکنانش را در پیروزی پیکان بی تاثیر نمی‌داند. او می‌گوید: ما این هفته دومین بازی لیگ را انجام می‌دادیم و هماهنگی لازم را نداشتیم. به دلیل کم بازی کردن اشتباهات فردی زیاد بود.

وی درباره سرمایه‌گذاری تیم‌ها در بخش والیبال دختران می‌گوید: ما سال‌های گذشته بانک سرمایه و پرسپولیس را داشتیم، اما نمی‌دانم چرا بعد از یک دور حضور منحل می‌شوند. وضعیت اسپانسرها خوب نیست. خیلی از تیم‌ها قرارداد مالی ندارند و مربیان هزینه می‌کنند. بانوان همیشه مشکلات مالی دارند. برای تیم ما هم مسئولان قول داده‌اند تا یکی دو بازی آینده بخشی از قراردادها پرداخت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها