jamejamonline
جامعه عمومی کد خبر: ۱۱۰۴۸۷۶   ۲۹ آذر ۱۳۹۶  |  ۱۹:۱۵

پاسخگویی سریع بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی است که در سال گذشته راه اندازی شد.

راهنمایی بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق تماس با ١٤٢٠

به گزارش جام جم آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می گیرند و مسئله و سوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.

مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.

همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل کلیک کنید.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
فاجعه بزرگ شروع شده است

فاجعه بزرگ شروع شده است

هورالعظیم جان ندارد. از این تالاب بین‌المللی شبحی بیشتر باقی نمانده است. لاشه هزاران ماهی و گاومیش‌هایی که در گل و لای مدفون شده‌اند از فاجعه‌ای خبر می‌دهد که پیامدهایش بیش از گذشته گریبان دیگر کلانشهرها و حتی پایتخت را خواهد گرفت.

گفتگو

بیشتر
پیشنهاد سردبیر بیشتر