کولاکوویچ به جوانان نظر خاصی دارد

فهرست 40 نفری والیبال برای روادید آمریکا

فدراسیون والیبال برای 40 نفر از بازیکنان و همراهان تیم ملی، روادید آمریکا را گرفته است. این افراد فقط برای سفر به آمریکا در هفته چهارم لیگ جهانی انتخاب شده‌اند و حضور آنها در تیم ملی سال 97 قطعی نیست.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۰۷

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2018 مردان در مدت پنج هفته (چهارم خرداد تا سوم تیر) برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم (18 تا 20 خرداد 97) در شیکاگو به دیدار تیم‌های آمریکا، لهستان و صربستان می‌رود.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال درباره روند دریافت دعوتنامه و روادید سفر به آمریکا گفت: زمانی که برنامه لیگ ملت‌های والیبال 2018 مشخص شد، هنوز لیگ‌های ایران شروع نشده بود و ایگور کولاکوویج، سرمربی تیم ملی در ایران بود. از وی درخواست کردیم با توجه به روند طولانی دریافت روادید آمریکا تعدادی بازیکن برای مسابقه در هفته چهارم این رقابت‌ها انتخاب کند. بر همین اساس بازیکنان در دو گروه به دبی اعزام می‌شوند که گروه اول هفته پیش اعزام شدند و با توجه به این که برخی بازیکنان در تیم بانک سرمایه در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان در لهستان حضور داشتند، بقیه نفرات نیز چهارشنبه این هفته باید برای تکمیل مدارک و پرسشنامه به سفارت آمریکا در دبی مراجعه کنند.

خوش‌خبر درباره شرایط تیم با ایگور کولاکوویچ گفت: از فهرست بازیکنان سرمربی تیم ملی برای روادید آمریکا نیز مشخص است که ایگور نگاه ویژه‌ای به جوانگرایی دارد و در نفرات انتخاب شده بازیکنانی از رده سنی نوجوانان و جوانان دیده می‌شوند.

فرصتی برای آنان مهیا می‌شود تا توانایی خودشان را ثابت کنند. ضمن این‌که باتجربه‌ها نیز همچنان سرحال و آماده در خدمت تیم ملی خواهند بود. در اصل سرمربی تیم ملی در نظر دارد تلفیقی از تجربه و جوانی را در تیم‌های ملی استفاده کند تا شرایط خاصی را در تیم ایران رقم بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها