در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در این دیدار که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار گردید، دکتر بیگدلی سرمایه انسانی و همکاران شعب را به عنوان خدمت رسان نهایی به مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک دانسته و آمادگی همیشگی مدیریت ارشد بانک را برای شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران در هر زمانی برای رسیدن به اهداف عالیه بانک اعلام کرد و بر لزوم خدمت رسانی توام با احترام و به منظور رفع نیاز حداکثری مشتریان در شعب بانک ملت تاکید کرد.
همکاران بانک نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر بیگدلی در مسند مدیریت عالی بانک، حضور ایشان را در این سمت که برآمده از متن همکاران بوده و با فضای کاری در صف نیز کاملا آشناست بسیار امیدوار کننده دانستند.
وی در پایان این دیدار ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان شعب در به همکاران خود متعهد شد که این فضای دیدارهای سرزده و بدون هیچ تشریفاتی و گفتگو با همکاران و مشتریان مستمر باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد