میزبانی مسابقاتی مانند کشتی جام باشگاه‌های جهان در ایران، سبب جذب بیشتر اسپانسر مالی و رونق این رشته می‌شود. در این میان، رویارویی برخی چهره‌های نامدار داخلی و خارجی در این مسابقات - که در قالب تیم‌های باشگاهی ایران و روسیه به میدان رفتند - یکی از مهم‌ترین اتفاقات جام باشگاه‌ها بود که مطمئنا از نظر فنی به سود کشتی‌گیران ما تمام شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۶۵

این در حالی است که برخی فرنگی‌کاران جوان و کم‌تجربه‌تر ما توانستند برابر رقبای عنوان‌دار داخلی و خارجی قرار بگیرند که این مساله نیز در تجربه اندوزی و میدان دیدن این کشتی‌گیران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

از طرفی، جذب اسپانسر مالی در کشتی هم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جام باشگاه‌های جهان است، زیرا زمانی می‌توان از رونق یک رشته ورزشی حرف زد که اسپانسرهای مالی پر تعدادی در آن رشته ورزشی حضور داشته باشند. خوشبختانه ما در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان که در تهران و اصفهان برگزار شد، شاهد حضور چشمگیر اسپانسرهای مالی بودیم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

کشتی‌گیران و مربیان باشگاهی ایران که توانستند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، از لحاظ مالی منتفع شدند و همین بحث مالی می‌تواند در بحث معیشتی کشتی‌گیران و مربیان که عمر و زندگی خود را پای کشتی گذاشته‌اند، بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

احد پازاج

عضو شورای فنی کشتی فرنگی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها