‌شهردار زاهدان گفت: برای حل مشکل سند زمین‌های این نوع واحدهای مسکونی، شهرداری آمادگی دارد درخصوص واگذاری عرصه و صدور سند منازل این مناطق، تخفیف و تقسیط تسهیلاتی در نظر بگیرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۹۰

محمد ‌پربار در جلسه ساماندهی بافت‌های فرسوده درخصوص بازسازی دیوارهای فرسوده و حادثه‌آفرین سطح شهر افزود: در صورت رعایت تعریض، شهرداری در مصالح ساختمانی مورد نیاز به مردم کمک می کند و صدور مجوز حصارکشی این بخش هم رایگان است. همچنین رئیس شورای شهر زاهدان با بیان این‌که حاشیه‌نشینی مشکلی همه‌گیر اما در هر نقطه با یکدیگر متفاوت است، اظهار کرد: حاشیه‌نشینی در گوشه و کنار شهر زاهدان در مناطقی از جمله شیرآباد و کریم‌آباد و حتی مسکن‌مهر وجود دارد‌.

محمد شهنوازی با بیان این‌که برآوردها گویای آن است که 300 هزار نفر در حاشیه شهر زاهدان سکونت دارند، افزود: خشکسالی در شمال استان و مشکلات اقتصادی در روستای جنوب، دلیل مهاجرت بی‌رویه به شهر زاهدان است که این افراد بعد از ورود به حاشیه این شهر با توجه به مشکلات عدیده مالی و اقتصادی، شروع به ساخت سازه‌های ناایمن و غیراستاندارد برای سکونت می‌کنند و فرهنگ جدیدی را نیز با خود به این مناطق می‌آورند که این موارد خطرساز است. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها