هواوی امروز از یکی از جدیدترین پرچمدار‌های خود با نام «آنر ویو 10» (Honor View 10) که پیش از این با عنوان V10 در چین معرفی شده بود، رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۲۳
آنر ویو 10 «Honor View 10» معرفی شد؛ رقیب سرسخت وان پلاس 5 تی + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، کلمه ویو در عنوان این گوشی به ویژگی‌های خاص صفحه نمایش آن اشاره دارد که با بهره گیری از نسبت تصویری 19:9 امکان کار کردن با یک دست را برای کاربر بسیار ساده کرده است. البته شایان ذکر است که با وجود نسبت تصویری 19:9، قد این نمایشگر نسبت به سایر نمایشگرهای 19:9 موبایل، کمی بلندتر است.

با وجود اینکه مشخصات سخت افزاری «آنر ویو 10» شباهت زیادی به دیگر پرچمدار هواوی، یعنی «میت 10 پرو» دارد، اما با توجه به قیمت پایین این گوشی، می‌توان آن را در ردیف محصولاتی مانند «وان پلاس 5 تی» قرار داد تا پرچمدار 900 دلاری هواوی. «آنر ویو 10» مجهز به صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویری 2060 در 1080 پیکسل بوده و چیپ پردازشی کیرین 970 به کار رفته در آن می‌تواند پاسخگوی نیاز اکثر کاربران در اجرای برنامه و بازی‌ها باشد. در کنار این چیپ پردازشی قدرتمند، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم برای «آنر ویو 10» در نظر گرفته شده و در پشت بدنه هم شاهد یک دوربین دوگانه با لنزهای رنگی 16 مگاپیکسلی و تک رنگ 20 مگاپیکسلی هستیم.

از مهمترین ویژگی‌های «آنر ویو 10»، می‌توان به باتری 3750 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و همچنین اسکنر اثر انگشت در جلوی بدنه اشاره کرد. با وجود اینکه هواوی در این گوشی هوشمند از روند امروزه انتقال اسکنر اثر انگشت به پشت بدنه پیروی نکرده و استفاده از این سنسور در یک گوشی با قد 157 سانتی متری ممکن است کمی آزار دهنده باشد، اما بسیاری از کاربران همچنان مایل به استفاده از اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش هستند و بدین ترتیب «آنر ویو 10» گزینه‌ای ایده‌آل برای آنان خواهد بود. متأسفانه در این گوشی هیچ خبری از بلندگوهای استریو نیست، اما اگر قیمت آن را که نصف قیمت «میت 10 پرو» است در نظر بگیرید به راحتی می‌تواند از کنار این مسئله عبور کنید.

«آنر ویو 10» از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و بنا به ادعای هواوی با استفاده از چنین قابلیتی قادر خواهید بود باتری خالی گوشی را در حدود یک و نیم ساعت به طور کامل شارژ نمایید. البته با توجه به سابقه خوب گوشی‌های پیشین هواوی در این زمینه، شک و تردیدی در مورد ادعای هواوی وجود ندارد و می‌توانید از عملکرد عالی باتری «آنر ویو 10» مطمئن باشید. باتری 3750 میلی آمپر ساعتی این گوشی با یکبار شارژ می‌تواند تا 22 روز گوشی را در حالت آماده به کار یا استندبای روشن نگه دارد و اگر بخواهید به صورت یکسره مکالمه کنید این زمان به 23 ساعت کاهش می‌یابد. چنین اعداد و آماری برای محصولی در این رده بسیار فوق العاده و امیدوار کننده است. نیازی به گفتن نیست که «آنر ویو 10» از قابلیت باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره نیز بهره‌مند می‌باشد و بدین ترتیب اگر از به کارگیری اسکنر اثر انگشت خوشتان نمی‌آید، می‌توانید این روش را برای باز کردن قفل گوشی انتخاب کنید.

«آنر ویو 10» در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه شده و به صورت پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید اوریو می‌باشد. البته این سیستم عامل در قالب رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام EMUI 8.0 ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های بارز این گوشی جدید می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و همچنین اتصال به شبکه‌های LTE اشاره کرد. البته اگر بخواهید از کارت حافظه استفاده کنید در این صورت امکان اتصال سیم کارت دوم را نخواهید داشت، زیرا شیارهای سیم کارت دوم و کارت حافظه در هم ادغام شده‌اند. بد نیست اشاره کنیم که «آنر ویو 10» از کارت‌های حافظه میکرو اس دی حداکثر تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

بنا به اعلام هواوی، «آنر ویو 10» در تاریخ 8 ژانویه 2018 (19 دی 96) در کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا عرضه خواهد شد و قیمت آن هم بر اساس منطقه عرضه، برابر 499 دلار، 499.9 یورو و 449.99 پوند خواهد بود. تعیین چنین قیمتی برای «آنر ویو 10» باعث شده تا این گوشی هوشمند رقیب اصلی «وان پلاس 5 تی» در بازار باشد و باید دید آیا از لحاظ کارایی و قدرت سخت افزاری می‌تواند رقیب هم وطن خود را شکست دهد یا نه.

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها