سرمربی پرسپولیس با گلایه از وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت ، گفت: در جام باشگاه های آسیا با قرعه سختی مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۷۷
برانکو:پرسپولیس قرعه سختی در آسیا دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری بعداز بازی تیم های سپیدرود و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: از بازی و کسب بُرد در بازی امروز احساس رضایت می کنم.

وی با اشاره به اینکه این بُرد را به یکی از هواداران پرسپولیس که بعداز یکی بازی های این تیم در حادثه ای دچار ضایعه نخاعی شده تقدیم می کنیم، افزود: بازی امروز نشان دادکه علارغم جایگاهی که سپیدورد در آن قرار دارد این تیم عملکردی بهتر از خود نشان داده است.

سرمربی پرسپولیس با تأکید براینکه در بازی های گذشته این تیم نیز این موضوع قابل مشاهده بوده است، خاطرنشان کرد: آنالیزی مناسبی از بازی های تیم سپیدرود صورت گرفته بود و ما می دانستیم که این تیم با چه تاکتیکی بازی می کند.

وی همچنین به داوری این بازی نیز اشاره کرد و گفت: بحثی در این زمینه انجام نمی دهم ولی تصور می‌کنم داوری عالی بود البته حسین کعبی می توانست کارت زرد دریافت کند.

ایوانکوویچ در ادامه به قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره کرد و یادآورشد: در گروه سختی قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت، افزود: یکی از مشکلات تیم سپیدرود و پرسپولیس چمن مصنوعی این ورزشگاه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها