دبیر شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان، همصدایی رئیس‌جمهور یک کشور غربی را با رژیم صهیونیستی و تاکید بر انحلال الحشد الشعبی، نشان‌دهنده تدارک توطئه‌ای جدید برای بازگشت ناامنی و تروریسم به منطقه دانست.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۷۴

به گزارش ایسنا، علی شمخانی در دیدار شیخ همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و نایب رئیس پارلمان این کشور با اشاره به پایان حکومت خودخوانده داعش، پاکسازی‌ عراق از لوث گروه‌های تروریستی ـ تکفیری را به ملت، دولت و ارتش عراق تبریک گفت و تاکید کرد: نبرد با داعش در عرصه امنیتی، فرهنگی و اعتقادی همچنان ادامه دارد و برای نابودی ریشه‌های تفکر داعش‌ساز که مورد حمایت برخی کشورهای منطقه است، باید مقابله مستمر و همه‌جانبه همچنان ادامه یابد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، اضافه کرد: صبر و ایستادگی مردم عراق و دلاوری‌های ارتش، نیروهای امنیتی و مردمی بویژه الحشدالشعبی موجب شد با وجود ناخشنودی برخی کشورها، بزرگ‌ترین تهدید منطقه نابود شود.

وی افزود: بخش مهمی از بحران‌های منطقه با هدایت و طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و با هدف حفظ امنیت حاکمان کودک‌کش تل‌آویو و فروش بیشتر تسلیحات نظامی شکل می‌گیرد، اما مردم عراق ثابت کردند امنیت خریدنی نیست و به جای اعتماد به قدرت‌های خارجی با اتکا به خود و بسیج مردمی شکل گرفته بر اساس فتوای مرجعیت می‌توانند بر بزرگ‌ترین تهدیدات امنیتی فائق شده و به پیروزی دست یابند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تجلیل از نقش پارلمان و نمایندگان منتخب ملت عراق در مقابله با حرکت‌های تجزیه‌طلبانه و مخل وحدت سرزمینی گفت: با همکاری پارلمان‌ها و مجالس کشورهای اسلامی می‌توان صدای مظلومیت مردم یمن و بحرین را به گوش جهانیان رساند و سازمان‌های بین‌المللی را برای متوقف کردن خشونت‌ها و دخالت‌های خارجی وادار به اقدام واقعی و اثرگذار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها