
به گزارش جام جم آنلاین، شرکت سیف خودرو که با برند خوشنام و مطمئن سوبارو تجربهای ناکام در بازار ایران را به نمایش گذاشته بود، اکنون با برند چینی "بیسو" و "هائوتای" در نمایشگاه تهران حضور یافته و خواهان تصاحب سهمی از بازار خودروهای بنزینی و الکتریکی کشور است.
خودروهای به نمایش درآمده طیف نسبتا کاملی از سگمنتهای مختلف خودرویی را شامل میشوند و سیف خودرو کار بازاریابی را از همین نمایشگاه آغاز کرده است اما گمان میرود که برای گام نخست شانس حضور مدل شاسیبلند بیسو T5 از باقی خودروها بیشتر است.
بدون شک سیف خودرو با توجه به تجربه گذشته باید خیال خریداران را از بابت خدمات پس از فروش راحت کند، خصوصاً که این برندهای چینی گمنام بوده و در مقایسه با برند پرافتخار سوبارو نیاز بیشتر به شناساندن آن وجود دارد. نکتهای که قابل تامل است اینکه برند هائوتای خودروهای الکتریکی خود را به سیف خودرو سپرده و مدلهای بنزینی را از طریق ریگان خودرو عرضه خواهد کرد!
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
جامجم» در گفت وگو با دکترسید محمد مرندی،مهمترین چالشهای پیشرو در دستیابی تهران و واشنگتن به توافق را بررسی کرد
سیدعبدالله صفیالدین، نماینده حزبالله در ایران:
حالا اومده این دو تا چینی گمنام رو اورده و مدعی هست كه میخواد اینا رو توی ایران مونتاژ كنه.