سومین کلین‌شیت پیاپی آبی‌ها، برد دو بر صفر آنها مقابل گسترش فولاد را به همراه داشت؛ بردی که با عث شد استقلال برای نخستین بار رتبه‌ای تک رقمی در جدول لیگ داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷۷

سرمای دیروز تهران و سکوتی که بر سکوهای ورزشگاه حاکم شده بود، به شکل قابل ملاحظه‌ای از کیفیت و جذابیت بازی استقلال با تیم سرمربی اسبقش فیروز کریمی کاسته بود، با این حال استقلالی‌ها در مسیر رو به پیشرفت خود، در این بازی هم به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین پیاده کردند و بردی نسبتا آسان را جشن گرفتند. این بازی در نیمه اول گلی در برنداشت تا تعداد نیمه‌هایی که استقلال در آنها گل نمی‌زند به 21نیمه برسد اما در نیمه مربیان همه چیز به کام شفر و شاگردانش رقم خورد. فرشید اسماعیلی در این نیمه زننده هر دو گل استقلال بود. او در دقایق 63 و 85 دروازه خسوس، بهترین دروازه‌بان دو فصل پیش لیگ برتر را گشود تا اولین مهاجم این فصل آبی‌ها باشد که در یک بازی دو گل می‌زند.

استقلال اگرچه هنوز هم ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد اما روندی که آنها بعد از شکست مقابل پرسپولیس در دربی در پیش گر فتند برای هواداران این تیم امیدوارکننده است. استقلال در 3 بازی قبلی خود 7 امتیاز به دست آورده و حالا با امیدواری بیشتر برای بازی مقابل پیکان در تهران آماده می‌شود

.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها