این برد بیش از 6 امتیاز می‌ارزید!

پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم‌فصل

شاگردان برانکو درست در بدترین و پرحاشیه‌ترین روزهای خود به بردی ارزشمند دست یافتند. بازی پارس جنوبی و پرسپولیس در ورزشگاه تختی شهر جم حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول بود چرا که برنده این بازی می‌توانست به قهرمانی در نیم‌فصل امیدوار شود. پارس جنوبی تیم برتر میدان بود و به مراتب بهتر از مهمان خود بازی کرد. در دقیقه 67 داور به درستی برای پارس جنوبی پنالتی گرفت؛ اما مهدی تارتار اشتباه بزرگی مرتکب شد و پنالتی را به محسن فروزان داد. او پنالتی را برخلاف حرکت بیرانوند به پایه تیر عمودی دروازه زد و توپ پس از برخورد به تیر دیگر به بیرون رفت تا بهترین بخت برای گلزنی پارس از دست برود.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷۶

بازی می‌رفت تا با تساوی بدون گل به پایان برسد که شایان مصلح در آخرین دقیقه بازی تنها گل بازی را به سود قرمزهای تهرانی به ثمر رساند. این گل، برتری و 3 امتیاز بازی را به پرسپولیس هدیه داد. مسابقه‌ای که به بازی 6 امتیازی مشهور شده بود و همه به عنوان فینال لیگ برتر به آن نگاه می‌کردند. برانکو با برد در این دیدار به صدر جدول رفت آن هم با یک بازی کمتر و 2 امتیاز بیشتر. پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل 3 بازی پیش رو دارد: ذوب‌آهن (چهاردهم ـ 10 آذر)، سپیدرود (پانزدهم ـ 15 آذر) و صنعت نفت (عقب‌مانده ـ 28 آذر) که از این 3 بازی 5 امتیاز می‌خواهد تا قهرمان نیم فصل رقابت‌ها شود.

 حاشیه، در حاشیه زاینده‌رود

بازی ذوب‌آهن و فولاد برخلاف آنچه تصورش می‌شد پر از حاشیه و کارت بود. دیداری که با برد یک بر صفر تیم مهمان یعنی فولاد به پایان رسید تا بازیکنان ذوب‌آهن بلافاصله بعد از برد 2 بر یک مقابل سپیدرود در رشت، در خانه یک شکست بد را تجربه کنند.

بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد؛ اما در نیمه دوم پر از حاشیه و اتفاق بود. وحید کاظمی داور این بازی تا دقیقه 85 مشکلی پیش‌روی خود ندید؛ اما به محض اعلام پنالتی به سود فولاد همه چیز به هم ریخت.

رحیم زهیوی یک دقیقه بعد ضربه پنالتی را عالی زد و محمدرشید مظاهری دروازه‌‌بان ذوب‌آهن با واکنشی استثنایی توپ را مهار کرد؛ اما علی‌اصغر عاشوری توپ برگشتی را به زیبایی به گل تبدیل کرد. از این لحظه به بعد بازی وارد بحرانی عجیب شد و درگیری دستجمعی بازیکنان دو تیم موجب شد حامد لک دروازه‌بان فولاد و وحید محمدزاده بازیکن ذوب از بازی اخراج شوند. در نهایت این بازی پربرخورد با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد تمام شد.

مایع مشکوک، این بار در دروازه فولاد

در پایان دیدار ذوب‌آهن ـ فولاد خوزستان که به پیروزی یک بر صفر شاگردان اکبر پورموسوی انجامید، اتفاق عجیبی رخ داد. طبق ادعای حاضران در نشست خبری، یک بطری آب معدنی در درون دروازه تیم فولاد خوزستان پیدا شده که داخل آن مایع مشکوکی ریخته شده بود. این بطری در اختیار باشگاه ذوب‌آهن است و آنها می‌خواهند بدانند ماجرا چه بوده است.

یخ تبریز با برد تراکتور آب شد

بازی تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت که قرار بود جمعه برگزار شود، با 24 ساعت تاخیر، عصر دیروز برگزار شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای آنکه خیال خود را برای برد در این بازی راحت کنند، در همان نیمه اول کار را تمام کردند. فرزاد حاتمی (11) و محمدرضا مهدی‌زاده (20) برای تراکتور گل زدند اما حسین ابراهیمی در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی یکی از گلها را جواب داد تا بازی تیم میزبان در نیمه دوم رنگ و بوی احتیاط بگیرد. گل‌محمدی به خوبی توانست بازی را در نیمه دوم کنترل کند تا 3 امتیاز حساس این بازی را به حساب خود بریزد.

برد دایی در اخراج بازار

سایپا که مدت‌ها بود راه بردن را فراموش کرده بود، بعد از برد هفته قبل مقابل نفت تهران روی دور برد افتاد و این هفته هم بازی حساس خود مقابل سیاه‌جامگان را به سود خود تمام کرد تا دوباره به نیمه بالایی جدول و میان 6 تیم صدرنشین اضافه شود.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 5 تنها گل این بازی را به ثمر رساند؛ اما این بازی پر از حاشیه‌های رنگارنگ بود. محمدرضا سلیمانی بازیکن سایپا در دقیقه 34 با دریافت اخطار دوم اخراج شد و علی قلی‌زاده دیگر بازیکن سایپا هم در دقیقه 85 با قرمز مستقیم از زمین بیرون رفت. البته کیوان امرایی از سیاه‌جامگان هم در دقیقه 85 از بازی اخراج شد. علی دایی و بهزاد غلامپور از کادر فنی سایپا هم در طول بازی از زمین بازی اخراج شدند. اما در نهایت این بازی پرکارت با یک برد به سود سایپا تمام شد.

تابلوی نتایج

تراکتورسازی 2 ـ سپیدرود رشت یک/ گل: فرزاد حاتمی (11) و محمدرضا مهدی‌زاده (20) برای تراکتورسازی و حسین ابراهیمی (39 ـ پنالتی) برای سپیدرود

سایپا یک ـ مشکی‌پوشان صفر/ گل: محمد عباس‌زاده (11)

ذوب‌آهن صفر ـ فولاد یک/ گل: علی‌اصغر عاشوری (86)

پارس جنوبی جم صفر ـ پرسپولیس یک/ گل: شایان مصلح (96)

استقلال 2 ـ گسترش فولاد صفر

گل: فرشید اسماعیلی (63 و 85)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها