عضو شورای شهر تهران گفت با توجه به شروع فصل سرما و حضور کودکان خیابانی در خیابان‌ها و افراد کارتن خواب در معابر و بوستان‌ها باید ساماندهی این افراد در دستور کاری سازمان‌های متولی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۸۰

به گزارش تسنیم، الهام فخاری با اشاره شروع فصل سرما و حضور کودکان کار و خیابانی و کارتن‌خواب‌ها ‌اعم از زنان و مردان، بیان کرد: دستگاه‌های متولی باید تمهیداتی را برای ساماندهی این افراد در دستور کار خود قرار دهند. وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش کودکان خیابانی و همچنین کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر تهران هستیم و هر روز نیز به تعداد این افراد افزوده می‌شود و این در حالی است که باید تدبیری برای این موضوع شود.

فخاری با اشاره به این‌که مدیریت شهری نیز آمادگی هر نوع همکاری را با سازمان‌های مسئول برای ساماندهی قشرهای اشاره شده دارد، گفت: در این بخش شهرداری می‌تواند با فراهم کردن مکان‌هایی شرایط حضور این افراد را فراهم کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که باید موضوع کودکان کار و خیابانی جدی گرفته شود، گفت: اگر چه طی ماه‌های گذشته اقداماتی انجام شده که البته این اقدامات غیرکارشناسی بوده، اما باید در این زمینه ورود کرد و اقدامات اساسی و با برنامه انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها