آیین قدردانی از برگزیدگان رادیویی مراکز استان‌ها در اجلاس ABU

تأکید دکتر دارابی بر توجه ویژه به آثار خلاقانه مراکز استان ها

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با حضور در بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز کرمانشاه از خدمات و فعالیت‌های شبانه‌روزی همکاران قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۸۸
دارابی: راه‌اندازی رادیو امید اقدامی ارزشمند است

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر علی دارابی با حضور در رادیو کرمانشاه گفت: راه اندازی رادیو امید در جریان زلزله اخیر اقدامی ارزشمند است و این رادیو باید مطالبات مردم و اقدامات صورت گرفته را بخوبی منعکس کند.

وی با حضور در جلسه قرارگاه رسانه‌ای ستاد بحران غرب کشور که به میزبانی صداوسیمای کرمانشاه برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات صداوسیمای مراکز کرمانشاه، ایلام و کردستان به‌دلیل پوشش رسانه‌ای مناسب اخبار زلزله اخیر، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی باید در کنار امیدبخشی و تقویت روحیه مردم باشد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی، جدی گرفتن موسیقی، عکس، تصاویر و استفاده از ظرفیت رادیو نما برای ایجاد هم افزایی در استان را لازم دانست و افزود: باید همچنان با هدف تسهیل در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ،مردم را در جریان آخرین اخبار قرار دهیم.

معاون امور استان‌ها زیرنویس، اخبار 60 ثانیه‌ای، آموزش نیروی‌انسانی در حوزه‌های تخصصی، تقویت فضای مجازی، آرامش‌بخشی و آسیب‌شناسی ستاد بحران را از مهم‌ترین محور‌های دستور کار در این جلسه عنوان کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه نیز از تلاش بی‌وقفه کارکنان این مرکز در پی وقوع زلزله اخیر تقدیر کرد و گفت: هم‌اکنون 10 گروه خبری و گزارشی در مناطق زلزله‌زده مستقر شده‌اند تا آخرین اخبار و وقایع این حادثه را از طریق شبکه‌های استانی، ملی و برون‌مرزی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

رحیمی همچنین از تلاش‌ها و همکاری صداوسیمای دیگر مراکز تقدیر کرد و مدیران مراکز ایلام و کردستان به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته پرداختند.

در پایان این جلسه، معاون امور استان‌ها از مدیران کل صداوسیمای مراکز کرمانشاه، کردستان و ایلام با اهدای لوح، قدردانی کرد.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم و سردار سلگی در همدان

دکتر علی دارابی با خانواده مدافع حرم شهید سید میلاد مصطفوی دیدار کرد. معاون امور استان‌های صداوسیما در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به پدرشهید مصطفوی گفت: مدافعان حرم چشم و چراغ این جامعه هستند.

وی افزود: با تربیت چنین فرزندانی ما امروز امنیت و عزت داریم و در جهان و منطقه سربلند هستیم. پدر شهید مصطفوی هم گفت: میلاد با این‌که داغدار مادرش بود همواره در آرزوی شهادت بود و در آخرین سفری که به مشهد مقدس رفت از امام رضا(ع) خواسته بود که در راه آل‌الله به شهادت برسد.

در ادامه معاون امور استان‌های صداوسیما به دیدن سردار حاج‌میرزا محمد سلگی رفت. در این دیدار دکتر دارابی گفت: من همیشه دلم می‌خواست به دیدار کسی بروم که رهبر معظم انقلاب دلش می‌خواست به دیدارش برود. او از دهقان نیری مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان خواست مستند شهید زنده را درباره زندگی سردار سلگی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بسازد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم اظهارکرد: شما در پیشگاه امام حسین(ع) سربلند هستید و وجود شما جانبازان و ایثارگران در جامعه موجب دلگرمی مردم و شکست توطئه‌های دشمنان است.

حاج میرزا محمد سلگی هم گفت: من سرباز ولایت هستم و کار خاصی انجام نداده‌ام. او افزود: گمنامی در راه خدمت به وطن و رهروی ولایت افتخاری است که نصیب من شده است، خیلی دلم نمی‌خواست مطرح شوم اما بواسطه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب برای ترویج فرهنگ شهادت و مقابله با جنگ نرم به فرمان ولایت در صحنه حضور یافتم. در این دیدارحاج میرزا محمد سلگی یک جلد کتاب خاطراتش را به نام آب هرگز نمی‌میرد به دکتر دارابی اهدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها