امید نورافکن بعد از هفته‌ها دوری از ترکیب ثابت استقلال، این شانس را دارد تا در مشهد بار دیگر در جمع مردان اصلی این تیم قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۵۱

نورافکن، ملی پوش آبی‌پوشان که فصل گذشته به یکی از بازیکنان اصلی و حتی ستاره‌های تیم استقلال تبدیل شد، در این فصل با وجود این‌که به اردوی تیم ملی هم دعوت شد اما جایگاه ثابتش در ترکیب آبی‌پوشان را از دست داد و در این فصل کمتر به‌عنوان بازیکن ثابت به کار گرفته شد. آبی‌پوشان در حالی به ایستگاه دوازدهم از لیگ برتر می‌رسند که فرشید باقری یکی از هافبک‌های میانی این تیم که در بیشتر دیدارهای این فصل در ترکیب ثابت قرار داشت را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارند. این اتفاق برای داریوش شجاعیان هم به نوعی دیگر تکرار شد تا در مشهد، کمی از ترافیک خط میانی این تیم کاسته شود.

این باعث می‌شود امید نورافکن از شانس قابل ملاحظه‌ای برای حضور در ترکیب ثابت استقلال برخوردار شود. در صورتی که این اتفاق بیفتد، بعد از مدت‌های نسبتا زیاد بار دیگر زوج امید نورافکن و امید ابراهیمی در قلب خط میانی آبی پوشان شکل خواهد گرفت.

استقلال پشت درهای بسته

با تصمیم کادر فنی استقلال، تمرینات این تیم تا بازی مقابل سیاه‌جامگان بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود. شاگردان وینفرد شفر، دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر مهمان سیاه‌جامگان خواهند بود.این دیدار ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد. تمرین روز جمعه استقلالی‌ها که اولین تمرین آبی‌پوشان پایتخت بعد از اردوی کیش بود، در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.در این تمرین ملی پوشان استقلال حاضر بودند. همچنین شفر با ابراهیمی درباره وضعیتش صحبت کرد و پیگیر میزان آمادگی او شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها