تلویزیون در روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم، شهادت امام حسن مجبتی علیه‌السلام و امام رضا علیه‌السلام است،‌ برنامه‌های مختلفی را آماده کرده و پخش می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۴۲

به گزارش روابط عمومی سیما، پخش سخنرانی‌های مذهبی، ارتباط زنده با اماکن مقدس و مستندهای ویژه این ایام از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است که روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود.

«بیت‌النبی» طرح تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیماست که از 25 صفر به صورت زنده از ساعت 8صبح تا 22 در زمان‌های مختلف روی آنتن این شبکه می‌رود که این برنامه در روز 28 و 30 صفر به صورت ویژه به شهادت بزرگواران می‌پردازد. دعوت از قاریان، شاعران، مداحان اهل بیت(ع)، گروه‌های همخوانی، کارشناسان، مهمانان ویژه و ارتباط زنده با مشهد مقدس از بخش‌های در نظر گرفته شده در بیت‌النبی است. علاقه‌مندان به مداحی، نغمات و همخوانی‌ها می‌توانند در ساعت 18 تا 20 به صورت زنده در طرح تلویزیونی بیت‌النبی با جدیدترین آثار مذهبی همراه باشند. ویژه‌برنامه «روز خدا» کاری از گروه معارف شبکه یک است که از امشب ساعت 23 تا شنبه آینده با حضور کارشناسان دینی از جمله حجت‌الاسلام معارف درباره پیامبر اکرم(ص) پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «ذکر عاشوراییان» با نوای حاج محمود کریمی، کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سعید پورفرج، پنجشنبه و در شب رحلت حضرت محمد(ص) ساعت 20 و 22 و 30 دقیقه و جمعه ساعت 10، 13 و 45 دقیقه، 16 و 30 دقیقه، 20 و 15 دقیقه و 22 و 15 دقیقه روانه آنتن خواهد شد. پخش این ویژه‌برنامه در ایام شهادت امام رضا(ع) نیز ادامه خواهد داشت. «مخاطب خاص» از امروز تا یکشنبه 28 آبان به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

این برنامه به صورت زنده از کربلای معلی با اجرای رسالت بوذری از ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود. هر شب علاوه بر کارشناسان مذهبی، هنرمندان، نویسندگان، مداحان و چهره‌های آیینی نیز در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

«راهی به روشنایی» در دو قسمت 25 آبان و 27آبان ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این ویژه‌برنامه که تهیه‌کنندگی آن را سیدمحسن مناجاتی به عهده دارد در قالب میزگرد به موضوعات پیام نبوی(ص) برای فرهنگ معاصر و خدمات امام رضا(ع) به اندیشه و هویت شیعی با حضور کارشناسان می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها