محسن سلگی،‌ مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در پاسخ این پرسش که مربی خوب خارجی در ماه چقدر حقوق می‌گیرد، گفت: 10 هزار دلار.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۳۵

وی درباره جزئیات مذاکره با مربیان خارجی هم گفت: برخی مربیان پروازی هستند و برخی دیگر نیز هدایت تیم‌های ملی کورسی و کوهستان را با هم می‌خواستند تا نیروهای خود را مستقر کنند. مربیان درجه یک از فرانسه، انگلیس، کره‌جنوبی و اسلوونی هم بودند که دستمزدشان واقعا بالا بود و بیش از 10 هزار دلار درخواست داشتند.

سلگی در پاسخ این پرسش که با این شرایط حضور مربی خارجی منتفی شده است، گفت: فدراسیون توان پرداخت چنین دستمزدهایی را ندارد، مگر این که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کنند. یکی از دلایلی که جلسه کمیته فنی را عقب می‌اندازیم همین است که ببینیم منابع مالی برای آوردن مربی خارجی تامین می‌شود یا نه. احتمالا با این شرایط با یکی از گزینه‌های داخلی کار را شروع کنیم. باید به او فرصت دهیم نه این که دو سه ماه مانده به قهرمانی آسیا یک مربی بیاوریم و بعد دوباره تغییر کند.

او در مورد مذاکره با مربی ژاپنی برای تیم ملی کوهستان گفت: مربی ژاپنی هم درخواست دارد به‌صورت آنلاین با ورزشکاران در ارتباط باشد و هر دوماه یکبار به ایران بیاید و حالا باید در کمیته فنی این مساله را مطرح کنیم و ببینیم چه تصمیمی می‌گیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها