دور برگشت بازی‌های پلی‌آف جام جهانی روسیه در اروپا برگزار شد و دو تیم دیگر هم به جمع تیم‌های صعود کرده به جام جهانی اضافه شدند. تیم کرواسی که در بازی رفت در خانه با نتیجه 4 بر یک یونان را شکست داده بود و کار سختی برای صعود نداشت، یکشنبه شب در آتن بازی برگشت را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساند تا تیم زلاتکو دالیچ به راحتی عازم روسیه شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۰۹

دالیچ که ماه گذشته جایگزین آنته چاچیچ شده بود پس از صعود تیم تحت‌ هدایتش به جام جهانی 2018 گفت: شب فوق‌العاده‌ای بود و ما به چیزی رسیدیم که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم و اکنون راهی روسیه می‌شویم. در بازی رفت در زاگرب فوق‌العاده بازی کردیم. بازی برگشت سخت‌تر بود، اما برایم هیچ‌گاه مهم نبوده که حریف‌مان در مرحله پلی‌آف چه تیمی باشد زیرا مطمئن بودم هر تیمی که مقابل‌مان قرار بگیرد، به پیروزی خواهیم رسید. وی همچنین به نقش چاچیچ در صعود این تیم به جام جهانی اشاره کرد و گفت: این صعود حاصل تلاش سرمربی پیشین تیم بوده است. لوکا مودریچ، کاپیتان کروات‌ها هم پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: اگر دالیچ سرمربی تیم نبود، اوضاع می‌توانست بد شود. وی افزود: ما به مسابقاتی راه پیدا کردیم که به آن تعلق داریم. شاید در این دیدار در آن سطحی که باید نتوانستیم بازی کنیم، اما در نهایت نتیجه مهم بود. ما در این بازی فاقد انرژی و تمرکز لازم بودیم، اما با این وجود نباختیم و همگی جنگیدیم.

در دیگر بازی نیز ایرلند شمالی که در خانه با نتیجه یک بر صفر از سوئیس شکست‌خورده بود، بازی برگشت را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساند تا دستش از صعود دور بماند. با این حال مایکل اونیل، سرمربی ایراند شمالی علت عدم صعود تیمش را تصمیم اشتباه داور در بازی رفت می‌داند که باعث تک‌گل سوئیسی‌ها از روی نقطه پنالتی شد. وی در این زمینه گفت: بیرحمی این ناکامی، ضعف تصمیم داور است. سوئیس در بازی رفت تیم برتر میدان بود، اما آنها در جریان معمول بازی گل نزدند و امشب ما تیم برتر میدان بودیم.

مقدماتی جام جهانی / اروپا

جمهوری ایرلند دانمارک ( 19:45 )

ایرلند در حالی امشب میزبان دانمارک است که در بازی رفت توانست حریف خود را در خانه با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرده و حالا با یک پیروزی آسان می‌تواند آخرین تیم اروپایی باشد که جواز حضور در روسیه را پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها