معاون ورزشی باشگاه استقلال از برنامه ریزی این باشگاه برای حضور در نقل و انتقالات نیم‌فصل خبر داد و گفت: قطعا یک مهاجم ششدانگ خارجی جذب خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۳۶

پندار توفیقی که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، افزود: برای نیم‌فصل طبق درخواست مکتوب سرمربی تیم، ورودی و خروجی خواهیم داشت. محسن کریمی و بهنام برزای قطعاً به لیست ما اضافه می‌شوند. قرار است به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ خارجی باشیم. این که از سهمیه بالای 23 سال می‌توان استفاده کرد یا نه، بحثی است که باید آن را پیگیری کنیم. توفیقی درخصوص حضور مربی جدید در کادر فنی استقلال گفت: ساناک از روز گذشته به تیم اضافه شد و کمک دیگر شفر که در تیم ملی جامائیکا همکار او بوده، تا یک ماه دیگر به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. پس از اردوی کیش نیز، قرارداد مربی جدید امضا می‌شود. امیدوارم روند تیم بهبود یابد و بتواند نتایج در خور شأن استقلال را بگیرد.

وی در رابطه با جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: طبق قوانین، لیست استقلال پُر است. براساس درخواست مکتوب شفر و جمع‌بندی که خواهد کرد، در نیم‌فصل ورودی و خروجی خواهیم داشت. بهنام برزای و محسن کریمی به لیست اضافه می‌شوند و احتمالا یک مهاجم ششدانگ خارجی هم اضافه می‌کنیم.

وی در مورد شکایت جواد نکونام از استقلال به‌دلیل پرداخت نشدن بدهی‌هایش و این که وکیل او مدعی شده باشگاه به تماس‌های آنها پاسخ نداده است، گفت: ما اطلاعیه دادیم که هر کسی طلبی دارد، ثبت‌نام کند تا پرونده او مورد بررسی قرار بگیرد. ما در فدراسیون فوتبال تضمین مالی گذاشته‌ایم تا در صورتی که افراد بدهی‌هایشان را ثابت کرده و رأی بگیرند، مستقیم از این تضمین برداشت کنند.

شایعه حضور تقوی

این اظهارات توفیقی در حالی است که در روزهای گذشته حضور محمد تقوی در کادر فنی استقلال نیز به گوش می‌رسید، نکته‌ای که محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه در واکنش به آن تصریح کرد: شفر که تقوی را نمی‌شناسد. از این که او در انگلیس بوده و کار کرده، اطلاعاتی به شفر داده بودند. تقوی همبازی سابق و از دوستان خوب من است، اما برخی شایعاتی می‌سازند. یک بار در مورد فرهاد مجیدی و حالا درباره تقوی. حضور تقوی شایعه است و شفر نظر داشت که دو دستیار خارجی در کادر فنی او حضور داشته باشند.

او افزود: بحثی که در رابطه با کار قبلی تقوی پیش آمده، ارتباطی به بود یا نبود تقوی در استقلال نداشت و ملاک نبود. شفر دو کمک خارجی خواهد داشت و یک دستیار ایرانی. همان طور که گفتم تقوی از دوستان من است، اما قرار نبود او بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها