مدیرعامل جدید گروه شرکت های پدیده از امضاء قرارداد کنسرسیوم بانکی در یکی از دفترخانه های رسمی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۸۸

ابوالفضل انتظاری در نشستی مطبوعاتی اظهار کرد: با امضای قرارداد کنسرسیوم بانکی اولین قسط تسهیلات کنسرسیوم به مبلغ 90میلیارد تومان تا پایان هفته واریز می شود و با پرداخت کنسرسیوم پیش پرداخت ها نیز به پیمانکاران پرداخت و پس از آن عملیات اجرایی آغاز می شود.

انتظاری تصریح کرد: 80 درصد تجهیز کارگاه های پیمانکاران انجام شده و شرایط اقامتی بیش از هزار کارگر نیز فراهم گردیده است و همچنین عملیات عمرانی تکمیل بخش تجاری نیز با واریز کنسرسیوم آغاز می شود.

وی با اشاره به معوقات پیمانکاران سابق شرکت پدیده گفت: معوقات پیمانکاران سابق شرکت در مجموعه حقوقی در حال بررسی است و بعد از بررسی های کارشناسان حقوقی شرکت و تایید دستگاه قضایی رقم های نهایی شده تسویه خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص حق و حقوق سهامداران در این شرکت افزود: تمامی پول هایی که از سهامداران در ازای خرید سهام گرفته شده صرف آبادانی پیشرفت فیزیکی پروژه های مشهد و کیش گردیده است.

وی در ادامه گفت: پدیده بخش خصوصی نیست و مالک آن مردم هستند، پروژه پدیده نه مربوط به شرکت خاصی و نه حتی مالک آن دولت است، مالکیت این پروژه متعلق به سهامداران است و هیئت مدیره هم تمام اقدامات و تلاش هایی که می کند در راستای حفظ منافع سهامداران است.

انتظاری با اشاره به اینکه سهامداران در پدیده سپرده گذاری نکرده اند، عنوان کرد: خرید سهام سپرده گذاری نیست و سرمایه گذاری محسوب می شود و سهامداران سودشان را از محل افزایش ارزش سهام دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه به شدت نیازمند جذب سرمایه گذار برای تکمیل عملیات عمرانی است، افزود: سرمایه گذار برای سرمایه گذاری نیازمند امنیت و آرامش است و تجمعات سهامداران یکی از علل عدم امنیت و جذب نشدن سرمایگذار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها