وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نبود امکانات ارتباطی مناسب در مسیر نجف به کربلا، دلیل این موضوع را بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۳۴

به گزارش تسنیم، محمدجواد آذری‌جهرمی با اشاره به عدم تحقق وعده‌های این وزارتخانه در برقراری ارتباطات مناسب ایام اربعین گفت: برای برقراری سرویس وای‌فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیات اتصالات عراق با وجود تعهدات وزارت ارتباطات این کشور در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان گفت: با وجود پیگیری‌ وزیر محترم کشور، بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، تجهیزات وای‌فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد.

وی گفت: برخی مراکز خبری از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای‌فای مسیر نجف به کربلا اطلاع‌رسانی کردند که به نظر می‌رسد، اطلاعی از اطلاع‌رسانی‌ صورت گرفته در کنفرانس خبری نمایشگاه مطبوعات، بخش‌های مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.

آذری‌جهرمی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله علیه‌السلام را از ماه‌ها قبل در دستور کار داشته‌اند و تسهیلات گوناگونی فراهم دیده‌اند، همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.

به گزارش تسنیم، طی روزهای اخیر،‌ بسیاری از زائران اربعین، این روزها نسبت به نبود امکانات ارتباطی مناسب و حتی در حد سنوات گذشته، ابراز گلایه‌مندی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها