دبیر شانزدهمین جشنواره کتاب و رسانه با ارائه گزارشی از این دوره، از اعلام اسامی راه‌یافته به مرحله ماقبل نهایی در روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۱۸

علیرضا بهرامی با اشاره به افزایش کمی به‌عنوان یکی از اولویت‌گذاری‌هایی که معمولا مورد توجه مدیران است، اظهار کرد: با وجود این،‌ مساله افزایش کمی را هدف قرار ندادیم چرا که در چند دوره اخیر با توجه به داوری خود در این جشنواره سطح آثار رسیده به مراحل پایانی داوری آن‌قدر پایین بود که با واقعیت رسانه‌ای ما در حوزه کتاب تفاوت زیادی داشت.

او ادامه داد: یکی از اهداف خود را بر این اساس گذاشتیم که در پی افزایش کمیت بتوانیم تعداد رسانه‌های بیشتر و روزنامه‌نگارانی را که جدی‌تر کار می‌کنند در جشنواره داشته باشیم و این امر در لیست شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره وجود دارد.

به گفته وی، طبق آمارهای دبیرخانه در دوره‌های گذشته بین 150 تا 200 اثر در جشنواره کتاب و رسانه شرکت کردند اما در این دوره بالای 380 اثر موجود بود که افزایش تقریبا صد درصدی را نشان می‌دهد.

بهرامی با بیان این‌که افتخار افزایش صددرصدی به اعداد مطرح‌شده نیست بلکه مربوط به تعداد شرکت‌کنندگانی است که تاکنون در جشنواره شرکت نکرده بودند، گفت: برای این منظور حتی با برخی روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مهم کشور تماس شخصی گرفتم و خواستم در جشنواره شرکت کنند.

او اظهار کرد: شنبه هفته آینده فهرست روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و رسانه‌های راه‌یافته به مرحله ماقبل نهایی جشنواره را اعلام می‌کنیم و خواهید دید که این اسامی قابل توجه هستند، چون برخی از آنها سابقه مطبوعاتی بالای 50 سال دارند و درحال حاضر شرکت‌کننده جشنواره کتاب و رسانه هستند که آثارشان داوری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها