در چهارمین مرحله از رزمایش بزرگ ضربت ذوالفقار صبح امروز "سهشنبه" با اتخاذ تاکتیکهای ویژه رزمی نیروی زمینی و با پشتیبانی جنگندههای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۹

به گزارش فارس ، چهارمین مرحله رزمایش با نظارت امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش و با عملیات شنود دشمن در قالب تیمهای نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش و بهرهمندی از تاکتیکهای برد نامنظم در کمینگاههای متعدد اجرا شد.
در این مرحله یگانهای تکاور نیروی زمینی ارتش در رزمگاههای متفاوت، بخشهایی از آمادگی خود را در تلفیقی از تجارب حاصله از نبردهای اخیر منطقه ارائه کردند.
در مرحلهای دیگر با پوشش وسیع جنگندههای شکاری نیروی هوایی ارتش در چندین مرحله، عمق و مواضع دشمن را بمباران نمودند.
پشتیبانی نیروی هوایی از یگانهای پیاده، تکاوران و اجرای آتش تیمهای شکاری هوانیروز با بالگردهای جنگ هوایی و عملیات تیمهای دوش پرتاب از دیگر برنامههای این مرحله بود.
از دیگر برنامههای این مرحله شلیک موفق موشک بهینه شده هاگ و پدافند نیروی هوایی ارتش بود که با سامانههای پیشرفته و افزایش برد بر مقابله با هواپیماهای ضد رادار دشمن مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
همچنین شب گذشته نیز سامانههای متعدد پدافند نیروی هوایی ارتش در چندین نقطه کشور به اهداف متحرک هوایی، آتش گشودند و آمادگی خود را بر صیانت از حریم آسمان میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها