کاین مونیکا، معاون دبیرکل انجمن صادر‌کنندگان پوشاک کامبوج با اشاره به روند روبه رشد صادرات پوشاک این کشور به دیگر کشورهای خارجی گفت: سال گذشته میلادی، کامبوج 3/7 میلیارد دلار صادرات پوشاک انجام داده که این میزان صادرات از 520 کارخانه تولید‌کننده پوشاک و 52 کارخانه تولید‌کننده انواع کفش صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۱۴

مونیکا درباره میزان رشد صادرات پوشاک این کشور گفت: به طور کلی 78 درصد صادرات این کشور را پوشاک و کفش تشکیل می‌دهد که طی سال گذشته، این صادرات 2/7 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به برنامه‌های تشویقی این کشور برای توسعه بیشتر صادرات پوشاک تاکید کرد: با توجه به امتیازهای موجود و دستاوردهای مثبت صادراتی پوشاک، دولت تصمیم ‌گرفته برای افزایش اشتغال و رشد صادرات این محصولات برنامه‌ای میان‌مدت برای تشویق صنایع پوشاک اجرا کند که براساس آن، مشوق‌هایی در اختیار صادر‌کنندگان پوشاک قرار خواهد گرفت.

معاون دبیرکل انجمن صادر‌کنندگان پوشاک کامبوج تاکید کرد، این سیاست‌ها به گونه‌ای درنظر گرفته شده که بسیاری از برندهای مطرح بین‌المللی از این پس با درنظر گرفتن منافع اقتصادی خود به سفارش‌گذاری در کارخانه‌های کامبوج روی خواهند آورد.

مونیکا درباره امتیاز صنعت در این کشور گفت: کارگر ارزان و همچنین تسهیلات بالای صادراتی از امتیازاتی است که دولت در اختیار تولیدکنندگان قرار داده تا بتوانند براساس آن نسبت به افزایش فعالیت‌های اقتصادی خود گام بردارند و سفارش بیشتری را به متقاضیان تحویل دهند.

این مقام صنفی معتقد است، برنامه حمایتی درنظر گرفته شده براساس رفاه کارگران و ایمنی و میزان درآمد آنها تدوین شده تاجایی که می‌تواند امتیازات بالایی برای این افراد در کامبوج ایجاد کند که قطعا سرمایه‌های بیشتری را به خود جذب خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها