رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای حکم «شهروز.ن»، قاتل مسلحی که اقدام به قتل و عام 10نفر وزخمی کردن 4نفر دیگر در شهرستان فهرج کرده بود ،خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۹۵
حکم اعدام قاتل فهرجی اجرا شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، یدالله موحد گفت: حکم قصاص محکوم علیه صبح امروز با حضور اولیای دم در شهرستان فهرج و در محل ارتکاب جرم و با حضور مردم به مرحله اجرا در آمد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود:دستگاه قضایی با کمک عوامل انتظامی وامنیتی استان در راستای برقراری امنیت جامعه از تمام توان خود استفاده واجازه جولان به مخلین نظم وامنیت را نخواهد داد.

وی یادآور شد:محکوم علیه در دی ماه سال گذشته با اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل 10نفر از اعضای خانواده همسر وهمسایگان آنان از جمله یک دختر بچه 7ساله نموده بود و سپس به استان سیستان وبلوچستان متواری شده بود که طی یکسری اقدامات اطلاعاتی ظرف کمتر ازچند روز در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 دوم دی‌ماه سال 1395 با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می‌کند.

قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و همه افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متأسفانه با توجه به این‌که شماری از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.

در این حادثه تلخ متأسفانه 10 نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می‌رسند و 4 نفر دیگر زخمی شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها