در دیدار دکتر علی‌عسکری با سیدحسن نصرالله مطرح شد

نقش راهبردی رسانه‌ها در پیروزی جبهه مقاومت

دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵۷

به گزارش روابط عمومی رسانه‌ ملی، در این دیدار آقایان سیدحسن نصرالله و دکتر علی‌عسکری درباره تحولات میدانی سوریه، عراق و لبنان و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بحث و گفت‌وگو کردند. همچنین در این دیدار به نقش رسانه‌ها در جبهه مقاومت اشاره و تاکید شد،حضور رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار نیروهای میدانی تاثیر بسزایی در پیروزی‌های اخیر داشته است.

جبهه مقاومت همیشه در مسیر پیشرفت

رئیس رسانه ملی همچنین در دیدار تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بیروت با اشاره به رشد رسانه‌های جبهه مقاومت در سال‌های اخیر گفت: ما و دوستانمان از نقطه صفر شروع کردیم، اما به لطف خداوند متعال هم‌اینک با جهاد نیروهای انقلاب و وفاداران به انقلاب در اقصی‌نقاط دنیا، جبهه مقاومت و رسانه‌های جبهه مقاومت هر روز در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند.

دکتر علی‌عسکری افزود: نظام سلطه و در راس آن آمریکا، همواره در نهایت خشم خواسته است از یک سو جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را و از سوی دیگر، حزب‌الله و نیروهای مقاومت را نابود کند، اما همواره تلاش‌هایش به شکست منتهی شده است.

وی تاکید کرد: این به دلیل لطف خداوند و نیروهای مخلص، مبارز و مقاومی است که در صحنه حضور دارند، بویژه سیدحسن‌نصرالله که در کنار رهبر انقلاب، دلاورانه این جریان را اداره می‌کند و ما خدا را شاکریم.

رئیس سازمان صدا و سیما، رشد و پیشرفت شبکه‌های مختلف زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را افتخارآمیز توصیف و تصریح کرد: گزارش‌هایی که امشب من شنیده‌ام واقعا باعث افتخار است و باید دست تک‌تک این عزیزان را بوسید. رئیس رسانه ملی نقش جبهه مقاومت و رسانه‌های جبهه مقاومت را در پیشرفت این جبهه غیرقابل انکار دانست و افزود: ما با تمام قوا، با خانواده صدا و سیما به عنوان عضو کوچکی از رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار شما دوستان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم با کمک هم به نقطه مطلوب برسیم. در آغاز این نشست مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت گزارشی از روند فعالیت‌های خود ارائه کردند.

محکومیت بستن 8 مرکز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به هشت مرکز رسانه‌ای در کرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی گفت: این حرکت صهیونیست‌ها بیانگر نگرانی شدید آنها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

دکتر علی‌عسکری بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما افزود: سکوت حامیان رژیم صهیونیستی و بویژه آمریکا در قبال این حرکت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آنها را درخصوص آزادی بیان مشخص کرد.

رئیس رسانه ملی با بیان این‌که ائتلاف آمریکا ـ صهیونیستی مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، اظهارکرد: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حرکات بیشتر‌ از گذشته به اهمیت کارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش کنند.

دکتر علی‌عسکری تاکید کرد: صهیونیست‌ها بزودی جواب این کار خود را از مقاومت خواهند گرفت.

بازدید از موزه ملیتا

رئیس سازمان صداوسیما با حضور در منطقه جنوب لبنان از موزه ملیتا، روایت‌کننده مقاومت‌ رزمندگان لبنان بازدید کرد.

دکتر علی‌عسکری در این بازدید از بخش‌های مختلف این موزه بازدید کرد و با چگونگی مقاومت رزمندگان حزب الله لبنان پیش از سال 2000 میلادی بیشتر آشنا شد. در نخستین زمان عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیل در سال 1364 شمسی از لبنان، ملیتا یک موقعیت راهبردی و خط اول مقاومت اسلامی در مقابل منطقه امنیتی ایجاد شده توسط ارتش دشمن اشغالگر به‌شمار می‌رفت.

اشغال ملیتا در آن زمان به منزله سقوط مناطق دورتر مقاومت در روستاهای اقلیم التفاح و محاصره کوه جبل‌الصافی و جنگ بزرگ و اساسی مقاومت در آن زمان بود.

ملیتا،مدرسه بزرگ عشق و ایمان و شهادت به شمار می‌رفت،چرا که گذرگاه رزمندگان برای اجرای ده‌ها عملیات نظامی در داخل منطقه اشغالی بود. تونل‌های حفر شده در ملیتا برای مقابله با صهیونیست‌ها بیش‌از سال 2000 میلادی یکی از کارهای بزرگ شهید سیدعباس موسوی، دبیرکل سابق حزب‌الله و شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب‌الله به شمار می‌رفت که باعث از پای در آمدن رژیم صهیونیستی و خارج شدن آنها از جنوب لبنان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها