دکتر " محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی در پیامی، وقوع حادثه هواپیمای مسافربری در مشهد که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد، را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۰

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری که در نوزدهمین سفر استانی خود که در آذربایجان غربی به سر میبرد بعد از ظهر روز جمعه در شهرستان نقده به محض اطلاع از این حادثه این پیام تسلیت را صادر کرد.
در پیام تسلیت رییس جمهوری آمده است، خبر حادثه هواپیمای مسافربری مشهد مقدس که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از زایران بارگاه ملکوتی ثامنالائمه(ع) گردید، موجب تاثر و تالم شدید اینجانب شد . در پیام تسلیت رییس جمهوری اضافه شده، "این خادم ضمن عرض تسلیت به ملت عزیز ایران و بازماندگان این حادثه دلخراش از خداوند بزرگ برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر ، اجر و سلامتی مسالت دارم."
در پیام رییس جمهوری خطاب به برخی وزیران، تصریح شده، "مقتضی است وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اسرع وقت نسبت به فراهم آوردن امکانات درمانی و ارایه خدمات لازم بهداشتی به مجروحان و مصدومان این حادثه اقدام کرده و وزیر راه و ترابری نیز علل حادثه را پیگیری و بررسی کرده و نتایج را گزارش دهند."
هواپیمای توپولف شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، امروز جمعه که از مسیر بندرعباس عازم مشهد بود، در فرودگاه مشهد، پس از برخورد با موانع اطراف باند، دچار حادثه آتش سوزی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها