زن جوان با همدستی دو عروس خانواده به‌عنوان مشتری از مغازه‌های پوشاک و لباس زنانه سرقت می‌‌کردند و کنار خیابان می‌فروختند.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۸۸

چندی قبل مردی با حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران از سه زن به اتهام سرقت پوشاک زنانه از مغازه‌اش در پاساژی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من در حال پاسخگویی به مشتریان بودم که متوجه سه زن شدم که به سمت لباس‌های مغازه می‌روند و با نگاه کردن آن دوباره آن را سر جایش می‌گذارند. به گمان این‌که آنها مشتری‌اند توجهی نکردم .

وی افزود: زمانی که مغازه خلوت شد به سمت نایلون‌های پر از لباس رفتم تا آنها را در ویترین مغازه بگذارم که متوجه شدم یکی از نایلون‌های پوشاک که لباس‌های زنانه به ارزش سه میلیون تومان در آن قرار داشت، سرقت شده است. با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدم آن زنان مرتکب سرقت شده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی برای یافتن زنان سارق آغاز شده بود که دو مغازه‌دار دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های دیگری را نیز مطرح کردند. در تحقیقات از آنها معلوم شد به شیوه‌ای مشابه از آنها سرقت شده است.

تحقیقــات برای یافتن سارقان ادامه داشت تا این که چند روز پیش زمانی که سه نفر از آنها برای دزدی دوباره به همان پاساژ رفته بودند و قصد سرقت از مغازه‌ها ی دیگر را داشتند، توسط مالباختگان شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کردند یکی از آنها خواهر شوهر و دو نفر دیگر عروس‌های خانواده هستند. با شناسایی مغازه‌های پوشاک به‌عنوان مشتری وارد این مغازه‌ها شده و نایلون‌های پر از پوشاک را سرقت کرده و بعد با دستفروشی آنها را می‌فروختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها