نوزدهمین گردهمایی معاونان فنی مراکز صداوسیما به میزبانی صداوسیمای مرکز لرستان و با حضور رضا علیدادی معاون فنی سازمان، مدیران ارشد توسعه و فناوری، مدیرکل و مدیران مرکز لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۰۵

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیدادی در این گردهمایی با اشاره به تلاش دشمنان برای بزرگنمایی مسائل بی اهمیت جهت انحراف افکار عمومی و ایجاد اختلاف در کشور افزود: رسانه ملی با تبیین به‌موقع مسائل و نیز آگاهی‌بخشی به جامعه در برهه‌های مختلف، دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناامید کرده است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان این‌که برای پوشش مناسب و گسترده‌تر مراسم محرم امسال، 39 پهنای باند ماهواره‌ای آزادکردیم، افزود: با تلاش همکاران فنی سازمان، میزان و حجم پوشش مراسم سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) در نقاط مختلف کشور نسبت به محرم سال‌گذشته بیش‌از دو برابر افزایش یافت. وی تمرکززدایی و دادن اختیارات به مراکز استان‌ها را از برنامه‌های اصولی حوزه فنی سازمان ذکر کرد و افزود: با اجرای این برنامه در دو سال اخیر، شاهد انسجام و هماهنگی بیشتر در اجرای سیاست ها،استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مراکز استان‌ها و نیز افرایش خلاقیت‌ها در این حوزه هستیم.

علیدادی، تمرکززدایی در بخش سیگنال‌رسانی، عملیاتی کردن پدافند غیرعامل، به‌روزرسانی حوزه‌های فنی، ساختاری، تامین تجهیزات و نیز هوشمندسازی فرستنده‌ها را از برنامه‌های معاونت فنی سازمان صداوسیما عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش رسانه‌های فضای مجازی در سال‌های اخیر، باید با تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم از تمام قابلیت‌ها و فناوری‌های نوین در این فضا استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها