این تقریبا تبدیل به یک عادت شده است که هر زمان پرسپولیسی‌ها مشکل مالی پیدا می‌کنند، دست به دامن هوادارانشان می‌شوند. این کار آنقدر شایع شده که حتی مورد تمسخر هواداران تیم رقیب هم قرار گرفته است. با این شرایط هنوز هم هستند هوادارانی که روزانه 200 تومان به حساب باشگاه واریز می‌کنند تا شاید گره‌ای از کار تیمشان باز شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۶۳

همه اینها به کنار، اما خودتان را جای یک هوادار واقعی که هدفش واقعا کمک کردن است بگذارید، اگر در شرایطی که مبلغی را به باشگاه کمک می‌کنید خبر برسد که 85 میلیون تومان به سه کارمند باشگاه پاداش داده می‌شود چه حالی به شما دست می‌دهد؟ ماجرا از این قرار است که پس از بازی با الاهلی عربستان و در شرایطی که صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده بود، یک هوادار ایرانی پیشقدم می‌شود تا مبلغی را به عنوان هدیه به باشگاه بدهد. این اتفاق می‌افتد، اما در اقدامی غیرقابل باور این رقم که 85 میلیون تومان هم بوده بین 3 کارمند توزیع می‌شود.‌ اقدامی غیرقانونی که پس از چند هفته صدایش درآمده است! البته این نکته فراموش نشود که کل رقم اهدایی بیشتر از این بوده که باشگاه به هر بازیکن حدود 25 هزار درهم، معادل تقریبی 25 میلیون تومان از این پول اهدایی پاداش پرداخت می‌کند و رقم اهدایی به سه کارمند باشگاه در مجموع 85 میلیون تومان بوده است. از روزی که این خبر منتشر شده خیلی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی انتقادات خود از مسئولان باشگاه را اعلام کرده‌اند و بر این عقیده هستند که چرا باشگاهی که با اعلام شماره حساب و درخواست رسمی کمک از هواداران، به اهدای ماهی 6000 تومان آنها دلخوش است، تصمیم‌هایی اینچنینی می‌گیرد و 85 میلیون از پول باشگاه را بین سه کارمند تقسیم می‌کند؟ این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس نه تنها خبر دریافت کمک از سوی تجار ایرانی مقیم امارات را رسانه‌ای نکرده، بلکه اعلام نکرده که این پول‌ها چگونه هزینه شده است؟

پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و هر گونه ورود و خروج پول باید با حساب و کتاب و از طریق خزانه باشگاه باشد نه چیز دیگری. انتظاری که از مسئولان باشگاه می‌رود این است که باید روشن کنند این پول از کجا تامین شده، براساس چه محاسباتی به بازیکنان پرداخت شده و طبق کدام فرمول به کارمندان باشگاه تعلق گرفته است؟

با این حال دیروز علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اصلا این‌گونه نیست و ما در این باره هم شکایت می‌کنیم و آنهایی که این حرف را می‌زنند سند بیاورند. این در حالی است که ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه ‌ گفت: یکی از آن کارمندان باشگاه من هستم. چون من یکی از نفراتی هستم که در همه سفرها حضور دارم. نفرات دیگر آقای رضایی و پندا ر خمارلو هستند. کارمندان دیگری هم هستند.

وی ادامه داد: بله. درباره این مطلب هم این که در اردوی امارات یک شخصی آمد و خودش خواست مبلغی را به بازیکنان پرداخت کند که طاهری به او اجازه نداد وارد رختکن شود. پول را ما گرفتیم و این مبلغ به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت شد و امضا گرفته شد تا بداند که پول کجا رفته است. من خودم یک ریال از این پول را نگرفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها