در روزهایی که ووشوکاران ایران در پیکارهای جهانی کازان روسیه با تصاحب مدال‌های خود درخشیدند، خبر ناگوار درگذشت یک ووشوکار جامعه این ورزش را داغدار کرد. محمد جعفری، جوان 28 ساله زنجانی که سابقه عضویت در تیم ملی ووشو و حضور در رویدادهای بین‌المللی را داشت، هنگام گیر کردن دستش در دستگاه،‌ در حالی که تلاش کرد دستش را رها کند، به داخل دستگاه کشیده شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۷۳

خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با تائید این خبر اعلام کرده، این ورزشکار در حین تلاش برای درآوردن دست خود از دستگاه، سرش هم داخل دستگاه گیر می‎کند و قبل از رسیدن نیروهای امداد، سرش جدا می‌شود و جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کند.

محمد جعفری با وجود این که از قهرمانان ووشو بود، در کارخانه کاغذسازی کارگری می‌کرد. وی طلای رقابت‌های جهانی 2005 پروجیای ایتالیا را در کارنامه داشت.

بعد از انتشار خبر درگذشت این ووشوکار، خیلی‌ها به دلیل تشابه اسمی، او را با محمدرضا جعفری، قهرمان سابق ووشوی جهان اشتباه گرفتند. این قهرمان اصفهانی که در سال 2005 قهرمان جهان شده و در سال 2010 نیز سرمربی تیم ملی بوده، نسبتی با فردی که در زنجان فوت کرده، ندارد.

محمدرضا جعفری درخصوص انتشار این خبر گفت: تشابه اسمی من و محمد جعفری سبب شد برخی رسانه‌ها و حتی اخبار صدا و سیما با عکس من این خبر را منتشر کنند که استرس و فشار عصبی زیادی برای خانواده‌ام به وجود آورده است. من زنده هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها