معاون سیما در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پایتخت» روند تولید این مجموعه پربیننده را از نزدیک بررسی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۸۷
معاون سیما از پخش نوروزی «پایتخت 5» خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سیما، دکتر مرتضی میرباقری با حضور در پشت صحنه سریال «پایتخت» با عوامل این مجموعه در مورد روند تولید پنجمین سری «پایتخت» گفت و گو کرد.

وی این مجموعه پربیننده را برندی برای نوروز شبکه یک سیما خواند و افزود: این مجموعه خوش ساخت سال هاست که مورد توجه گروه بی شماری از بینندگان تلویزیون قرار گرفته است، و در نوروز هر سال انتظار دارند تا با خانواده «پایتخت» همراه شوند.

معاون سیما با قدردانی از عوامل تولید این مجموعه تاکید کرد: مردم به برنامه های مفرح و شاد تمایل دارند و این مجموعه علاوه بر این ویژگی توانسته خانواده ای ایرانی را به تصویر درآورد.

وی اضافه کرد: «پایتخت 5» علاوه بر مزایای گذشته تلاش کرده تا علاوه بر بیان موضوعات داخلی به مسایل منطقه ای ورود کرده و با ایجاد موقعیت های طنز موضوعات داخلی و خارجی را مطرح نماید.

دکتر میرباقری با اشاره به روند رو به رشد صنعت نمایشی اضافه کرد: سینمای دفاع مقدس بعد از گذشت سال ها توانست به مقوله جنگ نگاهی طنازانه داشته باشد. ولی امروزه با رشد کیفیت صنعت نمایشی در کشور شاهد ان هستیم که می توانیم در لحظه از زوایای مختلف موضوعات منطقه ای را بررسی کنیم.

گفتنی است مجموعه «پایتخت 5» با نگاهی به مسایل منطقه ای، نوروز 97 روی آنتن شبکه یک سیما می رود. آخرین سکانس های این مجموعه در دهه اول محرم جلوی دوربین رفت. به گفته الهام غفوری تهیه کننده مجموعه همزمان مراحل فنی بخش هایی از مجموعه انجام شده است.

«پایتخت 5» همچنان بازیگران اصلی و ثابت خود یعنی علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر و نسرین نصرتی را همراه خواهد داشت و سیروس مقدم پنجمین قسمت از این مجموعه همچنان کارگردانی می کند.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۳ تا ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۹۷ تهیه می‌شود.

پنجمین سری سریال «پایتخت» در شرایطی منحصر به فرد تولید شده و عوامل آن اعتقاد دارند بیننده نوروز 97 از مشاهده آن شگفت زده خواهند شد.

عوامل اصلی مجموعه علاقمندند داستان تا زمان پخش همچنان مخفی مانده و رسانه ای نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها