ورزشگاه مترو پولیتانو که از امسال به عنوان ورزشگاه جدید اتلتیکو مادرید انتخاب شده، تا اینجای کار برای شاگردان سیمئونه خوش یمن بوده است. آنها در بازی‌های خانگی خود در مسابقات امسال لالیگا توانسته‌اند در این ورزشگاه حریفان‌شان را با شکست بدرقه کنند. حالا ورزشگاه جدید 67 هزار نفری این تیم امشب برای اولین بار میزبان چلسی در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپاست.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۲۵

شاگردان سیمئونه تا اینجای کار در لالیگا موفق بوده و با 14 امتیاز در رده دوم قرار گرفته‌اند. آبی‌های لندنی نیز با 13 امتیاز بعد از دو تیم شهر منچستر در جایگاه سوم قرار دارند. با این اوصاف می‌توان انتظار بازی پایاپایی را از هر دو تیم داشت. این بازی ششمین تقابل دو تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. در پنج بازی قبلی دو مسابقه به تساوی رسیده و سهم تیم اسپانیایی دو پیروزی بوده است. تنها پیروزی چلسی به سال 2009 بازمی‌گردد که توانستند 4 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

اتلتیکو هیچ‌گاه در بازی‌های خود در خانه مقابل چلسی طعم شکست را نچشیده است و همین مساله موجب شده طرفداران این تیم امشب امیدوار به سومین پیروزی خود مقابل تیم لندنی باشند. در تیم سیمئونه بیشتر نگاه‌ها به آنتونیو گریژمان فرانسوی دوخته شده که طی بازی‌های گذشته فوق‌العاده عمل کرده و در بازی‌هایی که در مترو پولیتانو انجام داده آمار خوبی در گلزنی داشته است. در طرف مقابل، آلوارو موراتای ایتالیایی پس از انتقال از رئال به چلسی، این روزها عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم کونته داشته و امید اول این تیم برای گلزنی به حساب می‌آید. چلسی اگرچه در این گروه صدرنشین است، اما بخوبی می‌داند که پیروزی 6 بر صفر آنها در هفته نخست به‌دلیل حریف ناشناسی همچون قره‌باغ بوده و بی‌شک این هفته محکی جدی خواهد خورد.

از سوی دیگر، این مسابقه را باید بازی دو تیمی دانست که طی سال‌های گذشته بازیکنان مشترکی داشته است. آخرین نمونه آن فرناندو تورس است که سال گذشته از چلسی جدا شد و پس از چند سال بازی در لیگ جزیره بار دیگر به اتلتیکو بازگشت. به این فهرست باید بازیکنان دیگری همچون تیبو کورتوآ، رادامل فالکائو، فیلیپه لوئیز و دیه‌گو کاستا را نیز اضافه کرد. البته کاستا به دلیل محرومیت اتلتیکو در فصل نقل و انتقالات، تا ماه ژانویه نمی‌تواند برای تیم سیمئونه بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها