بارسا در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی بیش از همه موضوعات، با دو خبر سر و کار داشت. اولین مساله انتقال نیمار برزیلی با رقمی نجومی به پاری‌سن ژرمن و دیگری تلاشی بود که مدیران بارسا شروع کردند تا بازیکنی مناسب را جایگزین نیمار کنند. کوتینیو هافبک خلاق لیورپول مطرح‌ترین گزینه آنها در این مسیر بود که با وجود چند دور مذاکره و پیشنهادات مختلف به نتیجه‌ای نرسید و او در آنفیلد ماندنی شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۰۰

حالا نشریه اسپورت که نزدیک به کاتالان‌هاست در گزارشی به از سرگیری تلاش‌های کوتینیو برای پیوستن به بارسا اشاره کرد. آنها به نقل از منابع نزدیک به کوتینیو ادعا کرده‌اند او از مسئولان لیورپول درخواست کرده است که اگر از بارسا در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی رسید، با آن موافقت کنند.

طبق ادعای اسپورت، مالکان آمریکایی لیورپول این بار مخالفتی با خواسته کوتینیو ندارند و اگر بارسلونا برای جذب کوتینیو اقدام کند، حاضر به مذاکره خواهند شد. بارسا البته به طور حتم تابستان آینده برای جذب کوتینیو اقدام خواهد کرد؛ ولی مسئولان این باشگاه در حال بررسی این موضوع هستند که در ماه ژانویه نیز پیشنهادی برای کوتینیو ارائه بدهند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها