سیمای مراکز استان‌ها در طول هفته دفاع مقدس، مجموعه‌ای از بهترین آثار سینمایی را با موضوع جنگ تحمیلی روی آنتن می‌برند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۵۵

به گزارش روابط عمومی معاونت استان‌ها، این جشنواره از جمعه 31 شهریور آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ششم مهر ادامه خواهد داشت. مرکز آبادان برای این روزها به ترتیب فیلم‌های سینمایی صدای مقاومت، حمله به اچ 3، همپای آب، سرزمین خورشید، عقیق، چ و مدیون را در نظر گرفته است. فیلم‌های این مرکز ساعت 22 هر شب پخش می‌شود. کودک و فرشته، مدیون، بادیگارد، سرخ به رنگ عقیق، مزرعه پدری، لک‌ لک‌ها به خانه برمی‌گردند و حمله به اچ 3 هم طی این هفته از سیمای مرکز آذربایجان شرقی پخش خواهد شد. زمان پخش فیلم‌های سینمایی جشنواره هفته دفاع مقدس در این استان ساعت 14 هر روز خواهد بود.

مرکز آذربایجان غربی هم فیلم‌های سینمایی سرباز یک خانواده، از کرخه تا راین، هاوار، کیمیا، عبور از شب، خانه‌ای کنار ابرها و یوما را برای این هفته تدارک دیده است که هر شب ساعت24 پخش می‌شود. بینندگان سیمای استانی البرز در هفته دفاع مقدس به ترتیب شاهد فیلم‌های سینمایی پوتین، خانه پلاک ندارد، پاریس تا پاریس، شهربانو، شیار 143، صدای مقاومت و سفر به چزابه در ساعت 22 و 30 دقیقه خواهند بود. همچنین فیلم‌های دکل، یوما، آژانس شیشه‌ای، ساعت 25، شب دهم، سرباز یک خانواده و از کرخه تا راین برای پخش در ساعت 14 هر روز از سیمای مرکز اردبیل در نظر گرفته شده‌ است.

در مرکز اصفهان هم فیلم‌های سینمایی شور آوا، معراجی‌ها، خاطره گمشده، مهاجر، آن که دریا می‌رود، کودک و فرشته و خانه پلاک ندارد، هر روز ساعت 15 روی آنتن می‌رود و مرکز ایلام هم فیلم‌های سایه، سفر به چزابه، بوسه باد، وصل نیکان، عاشقانه‌هایی بر باد، دکل و همسنگار را هر شب ساعت 22 و 20 دقیقه پخش خواهد کرد.

بوشهری‌ها هم می‌توانند در هفته دفاع مقدس، فیلم‌های بلمی به سوی ساحل، همسنگار، جایی برای زندگی، آوان، برج مینو، سپید به رنگ مروارید و نجات یافتگان را ساعت 13 و 30 دقیقه تماشا کنند و در چهارمحال و بختیاری هم سپید به رنگ مروارید، نجات یافتگان، رویای شیرین، دیده‌بان، راز، پوتین و تابستان طولانی در طول این هفته هر روز ساعت 14 روی آنتن می‌رود.

مخاطبان سیمای خراسان رضوی هم بیننده فیلم‌های سینمایی اخراجی‌ها، تابستان طولانی، مهمان داریم، اشلو، تا مرز دیدار، روستای مرزی و مردی از جنس بلور خواهند بود که هر روز ساعت 14 و 20 دقیقه با مخاطبان همراه می‌شود.

روزهای زندگی، یک دقیقه و 11 ثانیه، دلبری، ریشه‌ها، ملکه، دریادلان و سجده بر آب هم فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته برای پخش از سیمای خراسان شمالی در ساعت 16 و 30 دقیقه روزهای هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مرکز خلیج‌فارس هم با فیلم‌های نخل گریان، سجده بر آب، عهدی بسته‌ام با تو، آخرین شناسایی، شب شکاف، بوسیدن روی ماه و سما در آتش به استقبال این هفته می‌رود. این فیلم‌های سینمایی هر شب ساعت 23 و 15 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود. اما در مرکز خوزستان، روز سوم، سما در آتش، بوسیدن روی ماه، سفر بر مدار مهتاب، خاکستر سبز، نخل گریان و شیدا فیلم‌های سینمایی هفته دفاع مقدس است که هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه پخش می‌شود. دریادلان، شیدا، ناشناس، سجاده آتش، ژنرال، روزهای زندگی و عقیق هم فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده برای پخش در طول هفته دفاع مقدس از سیمای مرکز زنجان است. ساعت پخش این فیلم‌ها هر روز ساعت14 و 30 دقیقه و تکرار آنها ساعت 3 بامداد روز بعد خواهد بود.

مرکز سمنان هم در این ایام فیلم‌های سرزمین خورشید، عقیق، چ، بر فراز مهر، یک قدم تا مرگ، سرخ به رنگ عقیق و مزرعه پدری را هر روز ساعت 15 پخش می‌کند.

در مرکز فارس هم فیلم‌های کیمیا، عبور از شب، خانه‌ای کنار ابرها، سبز به رنگ زمرد، اتوبوس شب، ساعت 25 و شیار 143 هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

بینندگان سیمای استانی قزوین هم می‌توانند در هفته دفاع مقدس فیلم‌های ساعت 25، شب دهم، صدای مقاومت، حمله به اچ 3، همپای آب، سرزمین خورشید و آن که دریا می‌رود را هر شب ساعت 23 و 30دقیقه بیینند و در مرکز قم هم فیلم‌های سینمایی مهاجر، آن که دریا می‌رود، کودک و فرشته، مدیون، بادیگارد، شهربانو و شب دهم برای پخش در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده‌است. مرکز کردستان هم هفته دفاع مقدس را با پخش فیلم شهربانو آغاز می‌کند و در ادامه شاهد پخش فیلم‌های شیار 143، سرباز یک خانواده، از کرخه تا راین، هاوار، کیمیا و عاشقانه‌هایی بر باد از سیمای این مرکز در ساعت 24 هر شب خواهیم بود. وصل نیکان، عاشقانه‌هایی بر باد، دکل، یوما، آژانس شیشه‌ای، آوان و برج مینو هم فیلم‌های در نظر گرفته شده برای پخش از سیمای مرکز کرمان در این هفته است. زمان پخش این فیلم‌ها ساعت 23 هر شب خواهد بود.

اشلو، تا مرز دیدار، سایه، سفر به چزابه، بوسه باد، وصل نیکان و شب شکاف هم فیلم‌هایی است که هر شب ساعت 22 و 20 دقیقه از سیمای مرکز کیش پخش خواهد شد و در گلستان هم فیلم‌های سینمایی هور در آتش، تکلیف، بلمی به سوی ساحل، همسنگار، جایی برای زندگی، ریشه‌ها و ملکه برای پخش در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده‌ است و هر شب ساعت 23 تقدیم می‌شود. مرکز گیلان هم در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه فیلم‌های سینمایی مختلفی از جمله ریشه‌ها، ملکه، سپید به رنگ مروارید، نجات یافتگان، رویای شیرین، دیده‌بان و ژنرال را روی آنتن می‌برد.

در مرکز لرستان هم شاهد پخش آثار سینمایی مختلفی همچون آخرین شناسایی، شب شکاف، اخراجی‌ها، تابستان طولانی، مهمان داریم، سفر بر مدار مهتاب و یک قدم تا مرگ خواهیم بود که زمان پخش آنها ساعت 23 و 20 خواهد بود.

سفر بر مدار مهتاب، خاکستر سبز، روستای مرزی، مردی از جنس بلور، عهدی بسته‌ام با تو، هور در آتش و آبی‌ها و خاکستر هم فیلم‌های سینمایی جشنواره هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران است که هر روز ساعت 15 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

مرکز همدان هم با فیلم‌های سینمایی ضد گلوله، آبی‌ها و خاکستر، روز سوم، سما در آتش، بوسیدن روی ماه، سبز به رنگ زمرد و پاریس تا پاریس در ساعت 24 هر شب به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود و در نهایت فیلم‌های سینمایی سبز به رنگ زمرد، اتوبوس شب، دریادلان، شیدا، ناشناس، سجاده آتش و خاطره گمشده هم فیلم‌های سینمایی مرکز یزد برای پخش در طول این هفته است که هر شب ساعت 23 و 15 دقیقه با بینندگان همراه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها