موافقت هیات وزیران با کلیات تغییر ساعات اداری کارمندان

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، هیات وزیران با طرح شناور ساعات اداری کارمندان در هفته اول مهر موافقت کرد و قرار است بزودی بخشنامه‌های لازم در این خصوص ابلاغ شود .
کد خبر: ۱۰۷۴۵۶۲

به گزارش جام‌جم، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این‌که کمک والدین در کاهش ترافیک بسیار موثر است، عنوان کرد: خوشبختانه هیات وزیران بحث شناور شدن شروع ساعات کار ادارات را از 9 صبح قبول کرده است و ان‌شاءالله بزودی به تمام نهادها بخشنامه می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، براساس بررسی‌های انجام شده در هفته اول مهر، شاهد پیک ترافیکی صبحگاهی و عصرگاهی بابت تردد کارمندان، والدین، دانش‌آموزان و دانشجویان به مراکز علمی و مدارس هستیم که میزان ترافیک صبحگاهی به دلیل همزمانی این ترددها بسیار بیشتر خواهد بود.

بعدازظهرها نیز پیک زیادی در بازگشت کارمندان و دانش‌آموزان تهرانی به سمت مبدا وجود دارد. این مقام مسئول پیش‌بینی می‌کند: بخش عمده ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی شهر تهران به خاطر همزمانی دهه اول مهر با دهه اول محرم خواهد بود که این همزمانی حجم ترافیک را در سطح شهر بیشتر می‌کند.

به همین دلیل، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شهروندان خواسته از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

پورسیدآقایی همچنین به والدین توصیه کرده در صورت استفاده نکردن از سرویس مدارس در رساندن فرزندان خود به مدارس حتما از توقف دوبله یا حاشیه‌ای در مقابل مدارس خودداری کنند و حتی در صورت امکان با فاصله بیشتری از مقابل مدرسه بایستند.

از سوی دیگر با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و انجمن اولیا و مربیان نیز توافق شده است از روز اول شروع سال تحصیلی، سرویس مدارس بدون مشکل کار خود را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها