نماینده آمریکا در سازمان خلع سلاح جهانی با تکرار دیدگاه دولت دونالد ترامپ گفت: ایران تمامی تعهدات خود در قبال برجام را اجرا نمی‌کند!
کد خبر: ۱۰۷۳۵۱۹
تکرار ادعاهای نخ نمای آمریکا علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رابرت وود که در یک کنفرانس خبری در ژنو سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر فعالیت های موشکی ایران را در نظر بگیرید، اگر حمایت آن کشور از حکومت بشار اسد در سوریه و کمک‌ها به حزب‌الله لبنان و گروه فلسطینی حماس و یا حمایت آنها از حوثیان یمن را در نظربگیرید به نظر ما ایران به هیچ وجه به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ پایبند نبوده است.

وی در این زمینه به مقدمه توافق وین اشاره کرد که در آن گفته ‌شده است امضاء‌کنندگان برجام توقع دارند که این توافق به شکل مثبتی به صلح و ثبات در منطقه و در سطح جهان کمک کند.

دونالد ترامپ باید ماه آینده در مورد پایبندی ایران به مفاد برجام تصمیم بگیرد. وی روز پنجشنبه گفته بود که ایران به روح برجام پایبند نبوده است.

نماینده آمریکا در زمینه خلع سلاح بین‌المللی در بخش دیگری از سخنانش گفت واشنگتن می‌خواهد تمام راه های دیپلماتیک را در مورد برنامه‌های هسته‌ای و موشکی کره شمالی تا آخر ادامه دهد و در عین حال نقاط ضعف در اجرای تحریم‌ها علیه آن کشور را برطرف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها