لج و لجبازی انصاری‌فرد و المپیاکوس

کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی شرایط خوبی در المپیاکوس ندارد. با وجود درخشش او در بازی‌های پیش از فصل، سرمربی تیم روی این بازیکن نظری ندارد و از همان ابتدا تاکید داشت که می‌خواهد مهاجم‌های مدنظر خود را به المپیاکوس ببرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۶۰

انصاری‌فرد اما از آنجا که قرارداد سفت و سختی با باشگاه داشت، نمی‌خواست به سادگی جدا شود. او می‌دانست اگر جدا شود و به تیم جدیدی برود، نمی‌تواند به اندازه‌ای که در المپیاکوس دریافتی دارد، پول بگیرد. به همین دلیل ماند و جایی نرفت. او حتی در روز آخر نقل و انتقالات از بلژیک و دانمارک پیشنهاد داشت ولی تصمیم گرفت بماند. باشگاه پانیانیوس هم که این بازیکن را می‌خواست، پیشنهاد مالی بسیار پایینی ارائه داد. به همین دلیل انصاری‌فرد تصمیم گرفت در المپیاکوس بماند و جایی نرود.

حالا اوضاع برای این بازیکن اصلا خوب نیست. سرمربی آلبانیایی انصاری‌فرد را مدام بیرون از لیست 18 نفره تیمش می‌گذارد و این اتفاق در سال جام‌جهانی برای کریم خوب نیست. انصاری‌فرد دیگر راهی برای جدایی ندارد چراکه زمان نقل و انتقالات تمام شده و او بازیکن آزاد نیست. انصاری‌فرد به نزدیکانش گفته، باید مبارزه کند و هر طور شده، حقش را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها