دهمین سالگرد تولید گوشی‌های آیفون در راه است و اپل قصد دارد تا یک مدل ویژه را به این مناسبت راهی بازار کند. این گوشی هوشمند جدید که در بیشتر خبرگزاری‌ها با نام آیفون 8 شناخته می‌شود برای اولین بار قرار است مجهز به صفحه نمایش OLED بوده و نسبت به مدل‌های پیشین، از سخت‌افزار قدرتمندتری نیز بهره‌مند باشد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۴
قیمت مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 به 1199 دلار می‌رسد؟! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، با وجود اینکه کاربران زیادی از شنیدن ویژگی‌های آیفون 8 سر ذوق آمده‌اند اما گزارش‌ها و شایعاتی که در مورد قیمت بالای این محصول منتشر شده، باعث دلسردی بسیاری از طرفداران اپل شده است. «مینگ چی کوو» (Ming-Chi Kuo) یکی از تحلیلگران شناخته شده حوزه گوشی‌های هوشمند، پیش از این پیش‌بینی کرده بود که آیفون 8 با قیمت 1000 دلاری راهی بازار خواهد شد و سپس نیویورک تایمز نیز آن را تایید کرد. اما امروز یکی از فاش کنندگان اطلاعات گوشی‌های هوشمند، قیمت جدیدی را برای آیفون 8 پیش‌بینی کرده که حتی از قیمت قبلی نیز بالاتر است!

این شخص با نام کاربری VenyaGeskin1@ در توییتر به تازگی مدعی شده که مدل پایه و 64 گیگابایتی آیفون 8 قیمتی برابر با 999 دلار خواهد داشت. اما اگر این میزان حافظه داخلی نمی‌تواند نیاز شما را برطرف کند در این صورت باید برای خرید مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی، به ترتیب هزینه‌ای برابر با 1099 و 1199 دلار پرداخت کنید که قیمت بسیار بالایی برای یک گوشی آیفون محسوب می‌شود.

بد نیست بدانید که مدل ویژه دهمین سالگرد آیفون، بسیار گران‌تر از نسخه‌های ارتقاء یافته آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهد بود و این مسئله به دلیل هزینه تولید بالاتر آن است که حدود 50 تا 60 درصد بیشتر از مدل‌های معمولی می‌باشد. برای درک بهتر موضوع تنها ذکر همین نکته کافی است که تهیه پانل‌های انعطاف‌پذیر OLED از کمپانی سامسونگ، هزینه‌ای 70 دلاری برای اپل در پی دارد که در مقایسه با پانل‌های 40 دلاری مورد استفاده در مدل‌های معمولی، رقم بسیار بالاتری است. با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و اخیراً گلکسی نوت 8، همگی قیمت‌های بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین خود دارند، به نظر می‌رسد که چنین قیمت‌هایی برای گوشی‌های تمام صفحه و بدون حاشیه به یک عرف در سال 2017 تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها