کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران، حرف‌‌های تازه‌ای درباره اتفاقات اخیر به زبان آورد. او ابتدا در واکنش به شایعه باج دادن به سوریه می‌گوید: این مسائل، حتی ارزش صحبت کردن ندارد. صحبت‌ها آنقدر کثیف و بزدلانه است که می‌خواهند علامت سوالی مقابل دستاوردهای ایران بگذارند و به همین دلیل نباید درخصوص این مسائل صحبت کنیم. از شما می‌خواهم به جای پرداختن به این حرف‌های بیهوده، به فکر موفقیت تیم ملی کشورمان باشیم. به این دلیل می‌گویم تیم ملی کشورمان که تا زمانی که در این مملکت هستم، پیراهن مقدس تیم ملی را می‌پوشم و تا زمانی که زنده باشم، به ایران کشورم خواهم گفت و برای موفقیت آن می‌جنگم. من از شما هم چیزی نمی‌خواهم و تنها انتظارم، حمایت از برنامه‌های ما در راه آماده‌سازی جام جهانی است.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۳۹

کی‌روش که به خاطر بازی رفت از سوری‌ها شاکی است، می‌گوید: ما کاملا هوشیار هستیم و با انگیزه بالا به میدان می‌رویم. این انگیزه به خاطر رفتاری که تیم سوریه با ما در بازی رفت در مالزی انجام داد، بیشتر می‌شود. بازیکنان سوریه رفتار خوبی نداشتند، خشن بازی می‌کردند و مدام بازیکنان ما را می‌زدند. به‌طور کلی آنها رفتار خوبی نداشتند. ما الان با آمادگی بالا به میدان می‌رویم تا نتیجه لازم را بگیریم.

او درباره علت دلخوری‌اش در فرودگاه پس از بازگشت به ایران توضیح می‌دهد: اتفاقی که در فرودگاه و پس از ورود تیم ملی افتاد، پس از شش هفت سال که مکرر گفته‌ایم در میان چمدان‌ها و چمدان‌های مسافران محترم دیگر جای مصاحبه کردن نیست، باز هم تکرار شد. این نشان می‌دهد پس از شش هفت سال همچنان تفکر حرفه‌ای وجود ندارد و در فرودگاه، بازیکنان، چمدان‌ها، مسافران محترم، اصحاب رسانه و دوربین‌ها به صورت میکس کنار هم بودند.

کی‌روش درباره جشن صعود تیم ملی هم می‌گوید: ما بازی‌مان را با قدرت انجام می‌دهیم و با یک برد، جشن‌مان را با هوادارانی می‌گیریم که از ما حمایت واقعی کردند. جشن واقعی‌مان را با هواداران می‌گیریم و به منزل‌مان می‌رویم. این جشن گرفتن و عکس گرفتن‌ها را هم برای افراد دیگر می‌گذاریم که به این کارها علاقه دارند. ما پس از بازی برای استراحت کردن راهی منزل‌های خود می‌شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها